Zdjęcie: Markus Spiske/Unsplash
Zdjęcie: Markus Spiske/Unsplash
Kryptos Kryptos
340
BLOG

Bloger Salonu24 prosi o pomoc!

Kryptos Kryptos Rozmaitości Obserwuj notkę 9
Szanowni Państwo, tak jak wspominałem, piszę aktualnie pracę na studia poświęconą Salonowi 24. Aby ją ukończyć, muszę was zbadać. Spokojnie, to nie będzie bolało.

Jako osoba, która zawdzięcza właściwie wszystko "nowym mediom", w sposób naturalny zająłem się jakże ciekawym światem blogów - a konkretnie blogów pisanych, takich jak te, które tutaj tworzymy.


Ponieważ wiem, jak współczesny człowiek ceni swój czas. Dlatego przygotowałem dla Was bardzo krótką ankietę, składającą się z tylko dziewięciu pytań zamkniętych. Jej wypełnienie zajmie wam tylko kilka minut, a dzięki temu dostarczycie medioznawcom wiele ważnych danych. W ostatnich latach powstało mało prac dotyczących polskiej blogosfery. Czas to zmienić!


Aby wypełnić badanie, kliknijcie w ten link, który przekieruje was do całkowicie anonimowej ankiety.

KLIKNIJ TU


Mam dla was jeszcze rundę bonusową. Napiszcie mi w komentarzach odpowiedź na dwa pytania:

1. Wymień 5 swoich ulubionych blogerów na Salonie 24.

2. Jaki jest, twoim zdaniem, potencjał blogów tekstowych? Ich przyszłość?


Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!


Wasz Kryptos

#kryptos #blog #ankieta #szufladakryptosa

Kryptos
O mnie Kryptos

Witaj, Drogi Gościu, na moim blogu.   "Szuflada Kryptosa" realizuje koncepcję dziennikarstwa obywatelskiego. Wpisy umieszczam za darmo, w wolnej chwili, bo tak lubię i chcę tak robić. Sztuka, literatura, wielkie idee, sprawy poważne i niepoważne - to wszystko znajdziesz w tym miejscu! "Szuflada Kryptosa": twój ulubiony blog hobbystyczno-humanistyczny!  Zapraszam do lektury! [zdjęcie w tle: Pixabay, zdjęcie profilowe autorstwa Kryptosa i Pawła P.]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości