TadeuszK TadeuszK
144
BLOG

Jahwe, Jehawa = Ja Staję się, Ja stwarzam ” i Jehowa – Ja Niszczyciel, ja niszczę”.

TadeuszK TadeuszK Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Według słownika wyraz „hovah” oznacza zniszczenie – ruinę.

 „havah”, które oznacza– stawać się,stwarzam.

Jehavah, Jehava- powoduję, że staje się.

Jehowah, Jehowa- ja niszczę.

*

Dwie potężne siły  Wszech_Kosmosu będące w odwiecznej opozycji.

Dlaczego  Jahwe nie zniszczy  Jehowy ?- to przekracza moje rozumienie.

Albo inaczej: dlaczego Stworzyciel nie zniszczy  stworzonego przez Siebie niszczyciela?

Trudne to do prostego rozumienia w oderwaniu od nienaruszalności Słowa Boga..

*

Ale....

Jako mechanik, prymitywnie tłumaczę sobie mechanizm działania akumulatora  samochodowego, który działa dopóty, dopóki istnieje różnica potencjałów.

Albo to, że złoto powstaje w ogniu tyglu złotnika.

Albo to, że istnieje wszechobecny ruch.

Takoż więc jehowa_Tusk na Polskę i rasPutin na Ukrainę nieświadomie/niezamierzenie tworzą nową, lepszą rzeczywistość.

-Miejmy w tym nadzieję, my europejczycy..


TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo