TadeuszK TadeuszK
152
BLOG

Jak rozumieć słowa: Księga Wyjścia 33, 18-23

TadeuszK TadeuszK Społeczeństwo Obserwuj notkę 15

Rozdział  33

18 I rzekł [Mojżesz]: «Spraw, abym ujrzał Twoją chwałę».

19 [Pan] odpowiedział: «Ja ukażę ci mój majestat i ogłoszę przed tobą imię Pana, gdyż Ja wyświadczam łaskę, komu chcę, i miłosierdzie, komu Mi się podoba».

20 I znowu rzekł: «Nie będziesz mógł oglądać mojego oblicza, gdyż żaden człowiek nie może oglądać mojego oblicza i pozostać przy życiu».

21 I rzekł jeszcze Pan: «Oto miejsce obok Mnie, stań przy skale.

22 Gdy przechodzić będzie moja chwała, postawię cię w rozpadlinie skały i położę rękę moją na tobie, aż przejdę. 23

A gdy cofnę rękę, ujrzysz Mnie z tyłu, lecz oblicza mojego tobie nie ukażę».


                                 image

TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo