Zbigniew Sewerniak
Zbigniew Sewerniak
Tatarka Tatarka
84
BLOG

Idąc za światłem Gwiazdy Betlejemskiej

Tatarka Tatarka Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Zbyszek uwiódł mnie niejednym, pięknym zdjęciem, ale ten leśny zakątek

ma coś z tajemnicy Bożego Narodzenia,

z Oczekiwania. Idzie światło i opromienia, a może to światło Gwiazdy Betlejemskiej...

Niedługo weselić się będą ptaszki i wszyscy leśni domownicy.

Człowiek kolęduje do żłóbka Małego Jezuska... albo nigdzie , bo droga covidowa,

ale nie ta leśna.


PROŚBA

Przejdę śnieżne zaspy grzechów

przeczołgam się

przez pustynie skorpionów

aż ujrzę niebieskie przestrzenie

na ulicach zaśpiewam buntownicze pieśni

poczekam na przebaczenie

tylko zmień mnie Panie w takie słowa

które nie zmilkną

dzwonić będą dojrzałym kłosem lipca

wyplewią oszustów – kąkol schowany w zbożu mowy

zmień mnie Panie w miłowanie

bym nie zapomniała chwalić ziemię



Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura