Ted Cruz Ted Cruz
365
BLOG

No i "okradli" złodzieja

Ted Cruz Ted Cruz Rozmaitości Obserwuj notkę 3
Kilka lat temu podoficer Wojkowych Służb Informacynych Ryszard O. metodą "na wyrwę" skradł należący do Tomasza Parola portal Nowy Ekran

image


Nowy Ekran to polski portal publicystyczny o tematyce społecznej i politycznej, wydawany przez Fundację Nowy Ekran, kontrolowaną przez Ryszarda Oparę. Portal ten już nie istnieje, natomiast fundacja wciąż funkcjonuje.

Wolna platforma blogerów Nowy Ekran zniknęła z sieci, straciła dostęp do materiałów redakcyjnych w 2013 roku . Był to podobno efekt sporu, do jakiego doszło pomiędzy zarządem spółki a redaktorem naczelnym.

Zanim Nowy Ekran zniknął z Internetu można było przeczytać informacje od jego redaktora naczelnego, Tomasza Parola, który opisywał to zamieszanie:

„Domena nowyekran.pl nigdy nie należała do spółki Nowy Ekran SA. Zawsze była moją własnością i do dnia dzisiejszego do godziny 9.26 Spółka korzystała z mojej uprzejmości zarządzając domeną. Wczoraj nastąpił tzw. atak na skrzynki Nowego Ekranu przez nieznaną osobę. Dziś w godzinach rannych zorientowałem się, że mam na mojej skrzynce prywatnej potwierdzenia dokonania operacji na moim prywatnym koncie w pl·, których nigdy nie dokonywałem. Ze zgrozą stwierdziłem, że nie tylko zostały zmienione moje dane kontaktowe (zamiast mojego adresu domowego został wprowadzony adres obecnej siedziby redakcji Nowego Ekranu ul. Wiktorska 65/26 Warszawa), ale też w moim imieniu została dokonana cesja domeny nowyekran.pl na nowego właściciela Nowy Ekran SA i domena została przeniesiona na konto klienta należące do tej spółki w nazwa.pl. Cesja w moim imieniu mogła zostać dokonana, gdyż jednocześnie Grabowski (prezes NE S.A.) zmienił mail kontaktowy z mojego prywatnego na jego prywatną skrzynkę andrzej.grabowski@dreamdommarz...(link sends e-mail) i od tej pory maile z linkiem potwierdzającym dokonanie cesji trafiały do niego. Zagadką jest, w jaki sposób uzyskał dostęp do mojego prywatnego konta na nazwa.pl. Nie wiem, prawdopodobnie skorzystał z procedury odzyskiwania konta używając maila firmowego redakcja@nowyekran.pl(link sends e-mail) gdzie jestem podpisany w stopce i skanie mojego podpisu – wszak w spółce jest pełno moich podpisów pod dokumentami”.

Wypowiedź z 2013 roku.

Czy domena została przejęta?

Obecnie na domenie znajdują się treści w języku angielskim, co może potwierdzać, że domena została przejęta przez osoby zza granicy, inna wersja strony natomiast została przejęta przez polski portal. Być może zatem po porostu ktoś zapomniał przedłużyć domenę lub ją po prostu sprzedał? Nie znamy zakulisowych odpowiedzi.

https://neon24.pl/nowy-ekran-zniknal-z-polskiego-internetu/(link is external)

Warto dodać że Opara zainwestował (jak sam twiedzi) grube miliony.Dziś portalik pod domeną Neon 24.info jest wart kilkanaście tysięcy złotych i nawet takich pieniędzy nikt mu nie da.

Natomiast od kilku dni ponownie istnieje portal Neon 24.pl.

Domena którą Opara stracił dwa lata temu.

Z moich informacji wynika że portal z tą domeną jest w trakcie budowy.Za kilka tygodni będzie portalem spolecznosciowym z pełnym skryptem i to takim samym jak ten którego był właścicielem Tomasz Parol

Trzymamy kciuki

Powodzenia

Tu adres domeny

https://neon24.pl/


Wpis opublikowałem również na portalu Nasze Blogi gdzie występuje pod nickiem Ryan

https://naszeblogi.pl/64406-no-i-okradli-zlodzieja



Ted Cruz
O mnie Ted Cruz

Jestem patriotą nie cierpię chamstwa , obłudy i zdrajców Ojczyzny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości