tolep.info tolep.info
30
BLOG

Energetyczne NATO?

tolep.info tolep.info Polityka Obserwuj notkę 0
Niezwykle ciekawie wygląda dzisiejsza informacja, którą znalazłem w biznesowym dziale Onetu (za PAP). Polecam uważną lekturę. Rzeczywiście, zapewnienie dostaw energii to jest coś, do czego przegnita do cna Unia Europejska i dogorywający powoli w poszukiwaniu sensu istnienia Pakt Północno-Atlantycki może się przydać. Z prostego powodu: w odróżnieniu od tego, czym dzisiaj zajmują się obie te organizacje, zwłaszcza pierwsza z nich, tutaj chodzi o prawdziwą wspólnotę interesów.

Całość wygląda tym bardziej interesująco, że chodzi o wystąpienie poważnego niemieckiego polityka. Stanisław Michalkiewicz nazywa często Niemcy “państwem poważnym” i ma całkowitą rację - ponieważ o polityce niemieckiej można z całą pewnością powiedzieć, że istnieje. W odróznieniu od… niestety.

Oczywiście nieprawdziwy i mylący jest tytuł onetowej notki "Niemcy proponują energetyczne NATO", bo nie chodzi o oficjalne stanowisko Republiki Federalnej, ale do niekompetencji dziennikarzy “kopypasterów” jestem przyzwyczajony.

Cały artykuł dostępny jest w wiadomościach biznesowych Onetu lub - zrzut - tutaj.

tolep.info
O mnie tolep.info

Interesuje mnie polityka jako las, bo przyglądanie się drzewom z bliska dawno mi zbrzydło. A bawią mnie zupełnie inne rzeczy, o których piszę tam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka