Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1263
BLOG

Co się stanie gdy się odłączysz?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

20 proc. nastolatków na myśl o braku połączenia z siecią odczuwa lęk. Czasami paniczny. Dzisiejszy odcinek Akademii Cyfrowego Rodzica będzie poświęcony FOMO, czyli lekowi przed odłączeniem. Coraz większa grupa użytkowników bez dostępu do sieci zachowuje się jak narkoman na głodzie. 


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie