Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1456
BLOG

Ryzykowne zabawy w social media

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 51

"Poziom samooceny jest ściśle skorelowany z czasem spędzanych w mediach społecznościowych. Im dłużej młodzi ludzie tam siedzą, tym gorzej siebie oceniają i gorzej o sobie myślą".

Co nauka i statystyki mówią na temat wpływu mediów społecznościowych na rozwój i zachowanie człowieka? 

O tym właśnie jest dzisiejszy odcinek.


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie