Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1066
BLOG

Na głowę spada śnieg czy plastik?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Teorie spiskowe Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Kilka dni temu w Internecie znalazło się video osoby przedstawiającej się jako "Polka z Hiszpanii", w którym pada stwierdzenie, że na głowę nie pada nam śnieg tylko plastik. Został zrobiony nawet eksperyment potwierdzający tę "tezę". Podobnych alternatywnych opisów rzeczywistości jest sporo, ale ta wizja zyskała szczególną popularność. Niestety od tamtego dnia napisało do mnie całkiem sporo osób, które proszę o wyjaśnienie, bo "może coś jest na rzeczy". Moją rolą jest wyjaśnianie wątpliwości, szczególnie tych, które są wyrażane przez wiele osób. Więc wyjaśniłem:


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości