Tonick Tonick
441
BLOG

Andrzej Duda z tymi którzy chronili Kiszczaka.

Tonick Tonick Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Osoba na którą głosowałem w ostatnich wyborach zachowała się dziś jak oszust. Mimo obietnic że dokona zmian w sądownictwie, wolał stanąć po stronie sędziów chroniących Kiszczaka czy Jaruzelskiego, a nie takich którzy wzięli by w ochronę rodziny górników pozabijanych przez tych bandytów. Prezydent okazał się zwyczajnym albo tchórzem, który wystraszył się stada wyjących za korupcyjnym systemem demonstrantów, albo człowiekiem który oszukał Polaków metodą na wnuczka, podając się za naszego w istocie załatwiał własne interesy. Powód był zapewne tylko jeden. Polacy to naród który nie potrafi walczyć o swoją wolność. Także z ludźmi którzy pod płaszczykiem dbania o nasze interesy podając się za naszych stronników chronią poprzedni system. Czas abyśmy się tego nauczyli, albo jako naród zginiemy. Niezależnie bowiem od tego co opowiadał o prokuratorze generalnym, nie dlatego zawetował ustawę o KRS. Jeśli uważa się   za stronnika narodu, mającego tak wielkie poparcie, to czemu boi się dokonywać zmian w ustawie po odwołaniu dotychczasowej "najwyższej kasty". W tej sprawie nie powinien się chować za swoim prawniczym wykształceniem i korporacyjną solidarnością. Naród wybierał go nie jako prawnika, lecz jako człowieka. Jeśli chodzi o mnie znacząco się pomyliłem. Ta persona więcej nie będzie mieć mojego głosu. Nie dlatego że myśli inaczej niż ja. Dlatego że okazał się oszustem który popiera to przeciw czemu wystąpił w wyborach.






# Kiszczak, Duda, najwyższa kasta'

Tonick
O mnie Tonick

Kliknij Quo vadis Ziemio? Jak studiować W hołdzie Powstaniu - Notka ukryta przez redakcję salon24 pływam jedynie pod prąd

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka