tratataba tratataba
327
BLOG

Tramwaj zwany pożądaniem i Krzywonos

tratataba tratataba PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Rafał Trzaskowski zapowiedział, że na warszawskie tory wyruszy Tramwaj Różnorodności. Pojazd będzie promował „równość, otwartość i tolerancję”.

W tej niezwykłej podróży nie zabraknie wyjątkowych ambasadorów. Specjalny wagon będzie gościł Tomasza Raczka, Henrykę Krzywonos i Mahmouda Khalifę.

Swój pomysł Trzaskowski ogłosił na Twitterze.

Zapowiedziałem #WarszawadlaWszystkich i słowa dotrzymam. W weekend rusza Tramwaj Różnorodności - będziemy w nim promować idee równości, otwartości i tolerancji. Do specjalnego wagonu zapraszamy też na rozmowy z ambasadorami akcji: M. Khalifą, @TomaszRaczek czy H. Krzywonos

– czytamy we wpisie prezydenta Warszawy.
za w polityce.pl



Bardzo polecam film o tej "bohaterce" Krzywonos

https://vod.tvp.pl/video/i-stanelo-trojmiasto,i-stanelo-trojmiasto,33827734

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka