Sława Kornacka Sława Kornacka
95
BLOG

Przeciw nadziei

Sława Kornacka Sława Kornacka Kultura Obserwuj notkę 0

 

Przeciw nadziei

 

Ty, który Bogiem się nazywasz
nie każ  mi twarzą  ziemi głębiej zarywać
nie każ mi oczu do cna wypłakiwać
nie każ, pamiętać dni zaciskanych żalem
niesiony echem brzmi jak pieśń
modlitwy w obłokach o dar bogów
o więcej szczęścia i mniej cierpienia
jak dwa zwierciadła światłem malowane
naturalnie pięknych wernisaży
przeglądające się w łanach kwiatowych
zaprawianych deszczem i błękitem
bez których dar nie byłby darem
a życie nie miałoby koloru rozkwitu

Pozwól mi wierzyć przeciw nadziei
co leży na chmurze
zranionej śmiertelnie przez burze
pozwól zaufać uzdrowieńczej mocy piorunów
w sztormie łez, pod krzyżem na Jasnej Górze

Pozwól mi wierzyć contra spem – spero
by, uwieńczyć twoje dzieło radością
co ducha wiary wznieci
i wprost do nieba poleci
by, z aniołami tym szczęściem się
cieszyć
odmawiając modlitwę dziękczynienia
przeciw nadziei i przeciw pewności


 


 

 

Piszę w : salon24.pl , hej kto polak.pl, blogspot.com, facebook,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura