Ufka Ufka
8145
BLOG

I znowu Ciemnogród miał rację

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 107

Ile razy naśmiewano się z Ciemnogrodu! Polskie banki - hi hi,hi,cha,cha, cha! Rezerwy walutowe? Umrę ze śmiechu! Interwencja państwa w sprawie ochrony miejsc pracy? Biznes jednak ma narodowość? Można by długo wyliczać!

No i Ciemnogród mówił - w Warszawie musi powstać pomnik! Nawet Ciemnogród zaakceptował piękny Pomnik Świateł - żeby już nie zasłaniać nikogo i niczego w dzień.

Jasnogród zainstalował tablicę ku czci tych, którzy  "w tym miejscu w dniach żałoby po katastrofie smoleńskiej" się gromadzili. Kolor tablicy wybrano starannie, aby przypadkiem się nie odcinała od jasnej ściany - szare na szarym. No i pod tą tablicą co roku składają mi wieńce - nie mam pretensji, ale też palą znicze - co już jest chyba przegięciem, bo ja żyję. Tak, ironizuję i zawłaszczam - bo przecież nie tylko ja byłam w tych dniach na Krakowskim - ale trudno nie ironizować, prawda?

Po trzech latach pierwsze oznaki cywilizacji. Dzisiaj przejeżdżałam około 12 w  pobliżu - dopiero wtedy zabierano znicze, nie tak jak kiedyś - w nocy. No i samo jądro jasności, Azrael mówi - tak, powinien być pomnik w Warszawie, cmentarz nie wystarczy.

Nawet Rosjanie zawiedli! Gdyby tak powiedzieli w Smoleńsku - nie pozwalamy na pomnik, skoro nawet w Warszawie go nie chcecie. To kamień z serca! Można by powiedzieć - nie będą ruskie nam niczego dyktować, polski rząd podejmuje suwerenne decyzje! Ale oni coś tylko o szczątkach żołnierzy!

No to jak Pani Prezydent? Będzie ten pomnik czy nie? Na czwartą rocznicę nie będzie Pani musiała po ciemku składać tych czerwono-żółtych róż. No i znicze będą miały uzasadnienie.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości