venivici venivici
1331
BLOG

Piekielnie młody bloger, czyli czy buc dawniej też był bucem?

venivici venivici Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 53

               Do Salonu24 zaglądam od dawna, ale dopiero od jakiegoś czasu (miesiąc) sam zacząłem coś tam pisać. Traktowałem Salon jako jedno z wielu źródeł informacji, nie wczytywałem się w komentarze, nie analizowałem kto jest kim, jakie jest ewentualne źródło oceny rzeczywistości przez co bardziej wyrazistych blogerów. Z przyjemnością czytałem notki nie związane z polityką - jest na Salonie wielu blogerów z głęboką wiedzą i talentem popularyzatorskim.

                Wcześniej nie zaważałem (nie przyglądając się zbytnio)  subtelnych (subtelnych?) salonowych podziałów na zacietrzewionych w jedną lub drugą stronę komentatorów polskiego życia politycznego i społecznego. Byłem więc bardzo zaskoczony, a raczej zdziwiony, gdy po jednym z pierwszych moich komentarzy dostałem tak zwanego bana od pewnego blogera o nicku buc, dawniej też buc, czy jakoś tak podobnie, dokładnie nie pamiętam. Co więcej, w związku z tym, wyskrobałem swoją pierwszą salonową króciutką notkę, która wydawała mi się zabawna. I tutaj nastąpiło zdziwienie do kwadratu, zostało zablokowane moje konto. Na pytanie do admina o powody, zostałem skarcony i pouczony słowami "Rozpoczął Pan blogowanie od personalnego ataku w stronę blogera buc. Prosimy o merytoryczne komentarze" i ... konto odblokowano. Dziwacznie zapachniało absurdalną cenzurą.

                Po kilku tygodniach, od tego mojego niefortunnego początku przygody z blogowaniem w Salonie24, chciałbym  zadać jedno pytanie tym, którzy lepiej znają środowisko salonowe i być może ewentualnie mają swoje własne przemyślenia na ten temat. Pytanie jest krótkie:

                Czy buc dawniej też był bucem?

                

P.S.

                Wszelkie podobieństwa do prawdziwych postaci i zdarzeń jest przypadkowe. Proszę, w miarę możliwości, o niewykorzystywanie w komentarzach prawdziwych salonowych nicków.

venivici
O mnie venivici

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura