Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński
120
BLOG

Dziwny pomysł czy nic nowego?

Waldenar Korczyński Waldenar Korczyński Polityka Obserwuj notkę 7
Przejrzałem pobieżnie "Projekt ustawy o ochronie ludności oraz o stanie klęski żywiołowej". Wiedziałem, oczywiście, że jest on przygotowywany, ale szczegółów nie znałem. Po przejrzeniu - pobieżnym, jak napisałem - mam wątpliwości czy jest to tylko zebranie w jednym miejscu tego, co już było rozrzucone w kilku aktach prawnych czy jakaś nowelizacja czy jeszcze coś innego. Może ktoś z Państwa potrafi to oszacować?

Podaję link do tekstu "Projektu ustawy o ochronie ludności oraz o stanie klęski żywiołowej". Należy kliknąć słowo "Projekt" w pierwszym od góry polu części 4 (Opiniowanie).

https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12363754/katalog/12909386#12909386

Pytam, bo opinie są różne i data procedowania niedaleka. No i sytuacja też nie jest normalna; wojna w Ukrainie, "wojna" z Unią i na dodatek kampania wyborcza.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka