Kreacja wielkich kampanii reklamowych to ukryte marzenia Mateusza. Dla Mateusza człowiek zawsze był tylko gliną w rękach (łapskach). Mateusz się doskonali w sztuce garncarskiej. Nie szczędzi nawet własnych dzieci, które przywiązuje do machin, jak pod Cedynią.
1. Akcja z Chuckiem Norrisem
2. Akcja z przywiązaniem dzieci do machin Superekspresu, czyli superustawka?
Akcja zakończona sukcesem: cała Polska lała morze łez. Mateusz w zaciszu domowym triumfował obgryzając krawędzie pierogów, gdyż był piątek.
3. Akcja św. Szczepan, czyli "Szczep Pan Celebrytów", by babcia z dziadkiem w Zarzeczu Kruchym zapragnęli nadstawić ramię i na tę chwilę poczuć się celebrytą. Do tej pory najbujniej zamierzona kampania Mateusza.
Kim trzeba być, żeby o tej ustawce eskimoskiej dyskutować, pisać, deliberować? Kim trzeba być, by taki szajs dać sobie wlewać do głowy i samemu mieszać go i podgrzewać? (Jest to główny temat, obracany na wszystkie strony na TVP i w pozostałych stacjach zaprzyjaźnionych z globalistyczną siecią... Byle tylko, jak parę tygodni temu wyprorokował jeden z cwaniaczków: wykreować emocjonalne zapotrzebowanie na ukłucie włóczni Anteusza).
Komentarze