Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

08.08.20202, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy wierzę i czuję, że Bóg mnie kocha?

imageZ Bogiem, Jakkolwiek Go Pojmuję, nie robię interesów. Nie mam z nim układów. Nawet nie próbuję mieć. 

Zakładam (wierzę), że gdzieś tam, w gwiazdach czy gdziekolwiek indziej, jest zapisany Wielki Plan. Dotyczy on wszystkich i wszystkiego. W tym wielkim przedsięwzięciu jest jakiś niewielki rozdział, akapit czy może zdanie, które dotyczy mnie. 

Wszystko dzieje się zgodnie z tym Planem. Mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, podpowiada mi kolejne elementy, zaś ja próbuję wykonać je z całym sercem, jakkolwiek jest skromne. 

Miłość to nie jest kwestia wiary tylko zrozumienia i wybaczenia. I może jeszcze nadziei. 

Staram się zrozumieć część planu przeznaczoną dla mnie. Prosiłem o wybaczenie już wiele osób, które zraniłem, w tym siebie. I mam nadzieję je uzyskać. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości