Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

29.01.2023, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy wyzbyłem się lęku?

imageRóżnica między lękiem a strachem jest taka, że ten ostatni jest racjonalny. Tak mnie uczyli na terapii: lękasz się czegoś nieokreślonego, czujesz niepokój z tym związany. Strach jest konkretny, boisz się znanego zagrożenia. 

Lękałem się przeróżnych rzeczy. Wysypywałem sól w drzwiach, bo bałem się, że demony wejdą do mojego mieszkania i wejdą w moich Synków. Gdy spałem sam, paliłem światło, bo bałem się czającego się w ciemnościach diabła, który był jeszcze ciemniejszą ciemnością. Że stracę pracę i wyrzucą nas z mieszkania. 

Co może się stać najgorszego? - zapytała moja terapeutka. - Proszę sobie to wyobrazić i nazwać.

A potem okazało się, że obawa wcale nie jest taka straszna. Czasem wręcz idiotyczna. Zaczyna się i kończy w mojej głowie. 

I tylko ja potrafię z tym walczyć. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości