Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

18.03.2023, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Czy przestałem osądzać innych?

imageDziś, zamiast notki tekst, który usłyszałem na warsztatach. 

Znalazłem go na stronie WizjaDlaCiebie.pl:

Boże, odsuń ode mnie wszystko to,

co myślę, że wiem na temat mnie samego,

co myślę, że wiem na temat mojej choroby,

co myślę, że wiem na temat Wielkiej Księgi,

co myślę, że wiem na temat Programu Dwunastu Kroków, c

o myślę, że wiem na temat Wspólnoty i ludzi we Wspólnocie,

co myślę, że wiem na temat duchowości,

a w szczególności co myślę, że wiem na temat Ciebie Boże, tak abym mógł mieć otwarty umysł i nowe doświadczenie na wszystkie te aspekty.

Proszę, pomóż mi zobaczyć Prawdę.

Nie mam nic do dodania.Ani nie skomentuję obrazkiem. Za dołączę to do modlitwy. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości