keraj keraj
404
BLOG

UWAGA NA ALLEGRO PAY

keraj keraj Gospodarka Obserwuj notkę 4
UWAGA NA ALLEGRO PAY

UWAGA NA ALLEGRO PAY

- cyt. "zakupiłem towar za określona kwotę i nie zapłaciłem w terminie z powodu choroby. Obecnie dowiaduję się, że należność została odsprzedana firmie INTRUM. Dzwonie więc do tej firmy i dowiaduję się, że firma INTRUM już przedmiotowej należności nie obsługuje. Próbuję zatem ponownie skontaktować się z ALLEGRO PAY z pytaniem kto dzisiaj obsługuje moją zaległość?. Nie ma możliwości telefonicznej rozmowy więc piszę e-maile. Odpowiedzi brak. Otrzymałem też informację z BIK_u, że widniej tam moje zadłużenie wobec ALLEGRO PAY. Sytuacja jest zatem patowa. Nie mam gdzie spłacić swojego zadłużenia a w BIK-u widnieję jako zalegający ze spłatą. Przecież to jest chore." koniec cytatu.

No właśnie. Powstaje pytanie o co tu chodzi. Czy aby to nie są to jakieś machlojki finansowe na ogromną skalę. Sprzedaje się długi po to by je odsprzedać dalej ?  Bezinteresownie ??? A co z dłużnikiem???. Odsetki rosną. Kto na tym zarabia najwięcej ???. Na pewno nie dłużnik któremu odsetki rosną w zastraszającym tempie

Słysząc jak mocno zadłużeni są Polacy mam prawo przypuszczać, że w obrocie są miliardy złotych z czego odsetki stanowią znaczący udział w długu dłużnika. Może warto prześledzić operacje handlu długami i zadbać o ludzi, którzy wpadli w sidła zadłużenia.

keraj
O mnie keraj

KONSTYTUCJA art.54 cyt. "1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka