keraj keraj
180
BLOG

Mój strzał w 10-tkę

keraj keraj Polityka Obserwuj notkę 27
Dlaczego 10-tka ???


Ano dlatego, że lista numer 10 w wyborach do samorządów lokalnych to lista Prawa i Sprawiedliwości

Dlaczego podjąłem taką decyzję ?

1.    nie muszę się wstydzić w jakim nakryciu głowy chodzę ( moherowe berety )
2.     nie muszę tyrać do 67 roku życia. Sam decyduje kiedy pójdę na emeryturę
3.    nikt mi nie odbiera dowodu osobistego gdy chcę zadecydować o tym o co proszą wnioskodawcy np. referendum
4.    nikt mi nie ukradnie pieniędzy, które odkładam na zabezpieczenie mojej starości ( OFE )
5.    nie muszą żyć w skrajnej nędzy dzieci z rodzin wielodzietnych
6.    polski policjant nie strzela do robotników gumowymi kulami
7.    brak przyzwolenia na afery w których tysiące Polaków traci własne oszczędności ( Amber Gold, GetBack )
8.    przywrócenie godności Polskiego obywatela przed niesprawiedliwością sędziowską ( jeszcze się broni sędziowska kasta mam jednak nadzieję, że to jej ostatnie podrygi )
9.    nikt mi nie zabrania publicznie głosić i wyrażać własnych poglądów
10.    sprawdzają się w rządzeniu krajem, sprawdzą się też w zarządzaniu samorządem

To tylko 10 punktów w nawiązaniu do przysłowiowego strzału w dziesiątkę. Lista mogłaby by zawierać o wiele więcej pozycji tylko po co ? 

Opozycyjni hejterzy ( mistrzowie obłudy ) i tak nie zostawią na tych punktach suchej nitki odwracając rzeczywistość do góry nogami natomiast rozsądnie myślący Polak, nie zaślepiony medialną nienawiścią do Prawa i Sprawiedliwości dopisze swoje spostrzeżenia w swoim sercu i rozumie aby jego głos w tych wyborach nie był głosem zmarnowanym.


Zanim zatem oddasz głos Polaku przemyśl co jest dla Ciebie ważne. Czy zarządzana przez stworzone przez lata układy polityczno towarzyskie mała ojczyzna, przez które zwykły przeciętny Polski obywatel nie jest w stanie się przebić, czy stabilna władza której i Ty masz prawo patrzeć na ręce.

Prawo i Sprawiedliwość z Jarosławem Kaczyńskim na czele jest gwarantem tego, że społeczeństwa małych ojczyzn doczeka się realizacji wyborczych obietnic własnych lub popieranych przez PIS kandydatów.

Odrzuć medialne animozje tworzone przez medialne szczujnie ( TVN,GW,Polskat etc ) wobec Prawa i Sprawiedliwości i na zimno oceń fakty, które wyraźnie wykazują kto realizuje wyborcze obietnice.

keraj
O mnie keraj

KONSTYTUCJA art.54 cyt. "1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka