keraj keraj
180
BLOG

W odpowiedzi na post Starosty Melsztyńskiego

keraj keraj Polityka Obserwuj notkę 1

Post do którego się odnoszę znajdziecie  pod poniższym adresem. Autor posta wykluczył mnie z grona osób, które mogą dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat zamieszczanych przez niego postów. Ot taka DEMOKRACJA III RP

https://www.salon24.pl/u/tekstykanoniczne/934660,pis-juz-przegral

Chociażbyś "boldował" po tysiąckroć nie jesteś w stanie wymyślić nic innego co michnikowa szczujnia napisze. Brakuje mi w twoim poście własnej refleksji na temat tej rzekomej afery. Ubierasz we własne sformułowania wszystko to co pisze michnikowa szczujnia. Nie jesteś zbyt oryginalnym nazywając mnie i innych zwolenników PIS trollami. Szyte grubymi nićmi zeznania rzekomego biznesmena z Austrii nie podważają wiarygodności Kaczyńskiego lecz wprost ja ugruntowują.

No, ale Twoim zdaniem nawet informacja, którą wygłosi wkrótce michnikowa szczujnia, że to Jarosław Kaczyński nakłaniał do korupcji oraz sam przyjął korzyść majątkową ( wszak rzekomo trzymał przedmiotową kopertę ) okaże się prawda objawioną . Skończ Waść i wstydu oszczędź.

Ja wierzę w uczciwość Jarosława Kaczyńskiego i basta. Natomiast jeżeli chodzi o całą aferę widzę tutaj brudne łapy służb post komunistycznych albowiem nie przypadkiem jest, że skutkiem obrony członków KPN przez ojca mecenasa Dubois - członka PZPR "lojalke" podpisał Leszek Moczulski.

Ta sprawa uzmysławia mi powody dlaczego sędziowska kasta tak broni "swoich włości" W przepastnych czeluściach sądowych archiwów znajduje się prawdopodobnie cała prawda o powiązaniach adwokackiej palestry oraz sędziowskiej kasty z służbami specjalnymi PRL czy KGB

To nie obawa o " Dyktaturę Kaczyńskiego i Ziobry " w tym wszystkim chodzi. Gra idzie w tej chwili o wszystko a tym wszystkim jest prawda ( o ludziach, którzy decydowali o losach Polaków do roku 2015 ) należna obywatelom naszego Państwa. Warto o tym pamiętać przy urnach wyborczych

Post do którego się odnoszę znajdziecie  pod tym adresem. Autor posta wykluczył mnie z grona osób, które mogą dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat zamieszczanych przez niego postów. Ot taka DEMOKRACJA III RP

https://www.salon24.pl/u/tekstykanoniczne/934660,pis-juz-przegral


keraj
O mnie keraj

KONSTYTUCJA art.54 cyt. "1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka