borond24 borond24
398
BLOG

Mój dom w Holandii

borond24 borond24 Wnętrza Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Dom jaki został zbudowany w 1982 roku, stanowił był w całkiem dobrym stanie, więc ogromne remonty nie były niezbędne. Naprawdę z młodym budżetem w wysokości 10.000 €, postanowiłem wprowadzić pewne zmiany do modernizacji obiektu. Zmieniłem całkowicie kuchnię oraz wszystkie ściany w mieszkaniu wymieniłem na całkowicie płaskie – były linią falistą dzięki starym wzorom niezwykle popularnym w latach 80. Usunąłem również dywan, który był na schodach oraz w sypialni. Postanowili pójść w jasny laminat… naprawdę, znacznie lepiej.

Kilka niewielkich zmian, a dom dzisiaj jest czyści, mały i reprezentuje to kim jestem. Obiekt istnieje w strefie mieszkalnej w otoczeniu centrum miasta. Pomieszczenie zrobione w smaku vintage z wyjątkami zlokalizowanymi na pchlim targu. Część rzeczy jest ręcznie robiona i budowana. Bardzo fajnym projektem są szklane drzwi do ogrodu z salonu, które wyglądają bardzo nowatorsko.

borond24
O mnie borond24

Deweloper Bydgoszcz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości