Basia Szwed Basia Szwed
72
BLOG

Słońce uczciwości nigdy nie zachodzi

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Słońce uczciwości nigdy nie zachodzi

image

Pan Liu: Zaufałem wam w sprawach mojej firmy. Jak mogliście mnie oszukać, sprzedając mi podróbki?

Wang Xinyu: Panie Liu, rozumiemy i jest nam bardzo przykro. Tym razem chcemy przekazać panu oryginalne produkty.

Chen Haifeng: Chcielibyśmy także zapłacić karę umowną. Przyjmujemy odpowiedzialność za tę sytuację.

Jest to scena filmowa, w której: bohaterka filmu Wang Xinyu sprzedała wadliwe kołdry wełniane dyrektorowi fabryki, panu Liu, a następnie przejął inicjatywę, aby przejąć odpowiedzialność za dyrektora fabryki, pana Liu.Widząc to, nie mogę przestać myśleć, będąc uczciwą osobą, mając solidne i spokojne serce, dobrze jest tak żyć, ale w tym materialistycznym społeczeństwie, w którym pieniądze przede wszystkim, wielu ludzi ceni interesy, a niewielu naprawdę mówi uczciwie przed interesami. Jednak bohaterka i jej mąż filmu mogą podjąć inicjatywę przeprosić dyrektora fabryki, pana Liu i wziąć na siebie odpowiedzialność. Czy nie boją się utraty zysków? Jaka jest siła, która utrzymywali parę przed swoimi zainteresowaniami, nadal mogli być uczciwymi ludźmi i przyznawali się do swoich błędów, a następnie jakie wyniki uzyskali?…

Proszę obejrzeć:

Filmy chrześcijańskie 2019 – Sekret zdobywania spokoju serca – Błyskawicy ze Wschodu

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Świadectwa wiary chrześcijańskiej

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo