Basia Szwed Basia Szwed
24
BLOG

Zwiastun filmu dokumentalnego – Ten, który jest Suwerenem Wszechrzeczy

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

 Po południu poszłam na spacer z moim synem.

Powiedziałam do mojego syna: „Dziecino, dzisiaj słoneczny dzień. Nasze ciało potrzebuje słońca”.

Syn powiedział: „Jaka jest korzyść z opalania się dla nas?”

Powiedziałam: „Opalanie może dostarczyć nam wapnia w organizmie, dzięki czemu możemy zdrowo się rozwijać. A zwierzęta i rośliny potrzebują światła słonecznego, aby dorosnąć!”

Syn dodał: „Skąd wzięło się słońce?” 

Powiedziałam: „Słońce jest stworzone przez Boga, Bóg kontroluje wszystko i wszystko zarządza. Słońce biegnie według Bożego planowania. Wszystko, co Bóg czyni dla ludzkiego istnienia. Powinniśmy dziękować Bogu!!”

Aby dać mojemu synowi więcej informacji o stworzeniu Boga, oglądałam z moim synem „Ten, który jest Suwerenem Wszechrzeczy”. Ucz się od wspaniałego dzieła Bożego stworzenia nieba i ziemi.

Poezja chrześcijańska – Ten, który jest Suwerenem Wszechrzeczy – Jak zostać zbawionym

Wielu z nas sądzi, że nasz los jest w naszych rękach. Ale gdy nadejdzie katastrofa, możemy czuć jedynie bezradność, strach, przerażenie. Doświadczamy naszej małości i kruchości życia… Kto jest naszym jedynym ratunkiem?  


Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego



Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo