Basia Szwed Basia Szwed
48
BLOG

Gorąca dyskusja! Jak znaleźć kościół Filadelfia pochwycony przed katastrofą?

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

W grupie Messengera bracia i siostry toczą gorącą dyskusję ...


Jan: Teraz, gdy katastrofa staje się coraz większa, proroctwo pochodzące od Pana zostało w zasadzie spełnione i Pan mógł powrócić. Objawienie Jana przepowiedziało, że gdy Pan powróci, tylko Kościół Filadelfia został zachwycony. Jak więc znaleźć kościół Filadelfia?

Maria: Aby znaleźć kościół Filadelfia, musimy poznać jego cechy.

Luta: Tak, jeśli chodzi o cechy Kościoła Filadelfia, spójrzmy na proroctwo Objawienia: „Tego, kto zwycięży, uczynię filarem w świątyni mojego Boga i już nie wyjdzie na zewnątrz. Napiszę też na nim imię mego Boga i nazwę miasta mego Boga, nowego Jeruzalem, które zstępuje z nieba od mego Boga, i moje nowe imię. Kto ma uszy, niech słucha, co Duch mówi do kościołów” (Obj 3:12-13). Po pierwsze, to „Napiszę też na nim imię mego Boga i nazwę miasta mego Boga, nowego Jeruzalem, które zstępuje z nieba od mego Boga, i moje nowe imię”. Po drugie, będzie „co Duch mówi do kościołów”. Ostatnia cecha to „Tego, kto zwycięży, uczynię filarem w świątyni mojego Boga i już nie wyjdzie na zewnątrz”. Przyjrzyjmy się bliżej tym cechom.

Jan i Maria: „Amen, dzięki Panu!”


Czy chcesz wcześnie znaleźć Kościół Filadelfia? Proszę zwrócić uwagę na nasz post jutro.

image


Zalecenie: Przepowiednie biblijne



Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo