Basia Szwed Basia Szwed
72
BLOG

Charakterystyka Kościoła Filadelfia 1: Modlitwa do nowego imienia Boga

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

image


Łucja: Spójrzmy najpierw na pierwszą cechę Kościoła Filadelfia: Ma nowe imię Boga. Ponieważ jest to nowe imię, nie można Go już nazywać „Jezus”, więc modlili się nie imię „Jezus”, ale imię Boga w nowej erze, tak jak ci, którzy przyjmowali odkupienie Pana Jezusa, nie wzywali już imienia Boga Jahwe, lecz modlili się w imieniu Pana Jezusa, gdy przyszedł Pan Jezus,. Dlatego możemy stwierdzić, że kościół Filadelfia jest kościołem, który otrzymuje nowe imię Boga, co jest pierwszą cechą kościoła Filadelfia.


Jan : Nowe imię Boga? Jakie jest nowe imię Boga?


Łucja: Apokalipsa przepowiedziała: „Ja jestem Alfa i Omega, początek i koniec, mówi Pan, który jest i który był, i który ma przyjść, Wszechmogący” (Obj 1:8) „I usłyszałem jakby głos licznego tłumu i jakby szum wielu wód, i jakby huk potężnych grzmotów, które mówiły: Alleluja! Oto Pan, Bóg nasz, Wszechmogący, objął panowanie”. (Obj 19: 6)


Bóg Wszechmogący mówi: „Niegdyś znano Mnie jako Jahwe. Zwano Mnie też Mesjaszem, a ludzie niegdyś nazywali Mnie Jezusem Zbawicielem, bo Mnie kochali i szanowali. Dziś jednak nie jestem już Jahwe ani Jezusem, jakiego ludzie znają z przeszłości – jestem Bogiem, który powrócił w dniach ostatecznych, Bogiem, który zakończy wiek. Jestem Samym Bogiem, który powstanie na końcu ziemi, nasycony Moim całym usposobieniem, pełen autorytetu, honoru i łaski. Ludzie nigdy nie weszli ze Mną w relację, nigdy Mnie nie znali i pozostawali nieświadomi Mojego usposobienia. Od stworzenia świata aż do dziś, nie ujrzał Mnie ani jeden człowiek. To jest Bóg, który ukazuje się człowiekowi w dniach ostatecznych, ale pozostaje ukryty pośród ludzi. Mieszka między nimi, prawdziwy i realny, jak płonące słońce i ognisty płomień, pełen mocy i pałający władzą. Nie istnieje choćby jedna osoba czy rzecz, której nie osądzą Moje słowa, ani jedna osoba czy rzecz, której nie oczyści płonący ogień. W końcu wszystkie narody zostaną pobłogosławione Moimi słowami, ale też zostaną nimi rozłupane na kawałki. W ten sposób w dni ostateczne ludzie zobaczą, że jestem Zbawcą, który powrócił, Bogiem Wszechmogącym, który podbija cały gatunek ludzki. Kiedyś byłem ofiarą za ludzkie grzechy, ale w dni ostateczne stanę się też płomieniem słońca, które spali wszelką rzecz, jak też Słońcem sprawiedliwości, które wszystko ujawni. Takie jest Moje dzieło w dniach ostatecznych. Przyjąłem to imię i jestem pełen tego usposobienia tak, by wszyscy ludzie mogli zobaczyć we Mnie prawego Boga, a także płonące słońce i płonący ogień. Jest to po to, by wszyscy mogli Mnie czcić, jedynego prawdziwego Boga i mogli zobaczyć Moją prawdziwą twarz: nie jestem tylko Bogiem Izraelitów, nie jestem też jedynie Odkupicielem – jestem Bogiem wszelkich stworzeń od nieba przez ziemię po morza”. Sądząc z wielu proroctw Objawienia i słów Boga Wszechmogącego, nowe imię Boga w dniach ostatecznych brzmi: Wszechmogący, czyli Bóg Wszechmogący.


Maria: Czy Boga Kościół Wszechmogącego jest kościołem Filadelfia?


Łucja: Tak, lud Kościoła Boga Wszechmogącego modlił się do nowego imiona Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych, z tego wynika, że Kościół Boga Wszechmogącego jest kościołem Filadelfia przepowiedzianym przez Biblię. Jutro będziemy omawiać pozostałe dwie cechy.


Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo