Y.Grek Y.Grek
182
BLOG

Czym byłby Poznań bez koziołków

Y.Grek Y.Grek Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Wczoraj wróciłem z Poznania. Byłem tam kilka dni. Poznań wygląda jak miasto w rozpadającym się państwie. Być może na moje wrażenia wpłynęła pora roku - lecz dominuje tam apatia i ogólna bieda. Na ulicy pełno żebrzących starszych ludzi.

image

Babcie z marcińskimi rogalami w tramwajach (nie mają tam nawet 5 linii metra, które w Warszawie buduje Trzaskowski)  próbują zarobić trochę euro.To samo dziadkowie, a nawet młodzież.

image

Miasto jest zaniedbane: brudne, rozwalające się chodniki, ogólny chaos architektoniczny. Reklamy bez ładu i składu.

image

Podczas rozmów z Poznaniakami zdziwiło mnie to , że głównie przyczynę kryzysu upatrują w wewnętrznej polityce Jaśkowiaka. Przekonywali mnie o tym , że sprawcą biedy są poznańscy oligarchowie.
image

Y.Grek
O mnie Y.Grek

Nie lubię braku wychowania. Nawet gdy kogoś obrażam, to staram się to robić grzecznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości