yugiri yugiri
531
BLOG

PlusGSM, czyli klient z abonamentem to idiota.

yugiri yugiri Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Od 11 lat mam ten sam numer telefonu, w Plusie.

Kończy mi się właśnie umowa, więc zainteresowałem się ofertą przedłużenia współpracy.

No i mam za swoje.

Jeżeli kupię nowy numer w internecie zapłacę za wybrany telefon 1zł.

Jeżeli skorzystam z super promocji specjalnie dla mnie przeznaczonej to telefon kosztuje 99zł.

W salonie to już 750zł kosztuje.

Najlepiej to i tak było rozmawiać z konsultantem, po 2 dniach może mi załatwić ten telefon za ... 99zł!

Ja już nic nie rozumiem, czyli rzeczywiście chyba coś jest na rzeczy z tym traktowaniem klienta jak barana. 

yugiri
O mnie yugiri

cierpliwy, nie lubię kłamstw, naiwności i chamstwa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości