Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
258
BLOG

Modlitwa do Pana Boga – W końcu zrozumiałam, co to znaczy wypełniać wolę Bożą

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Modlitwa do Pana Boga – W końcu zrozumiałam, co to znaczy wypełniać wolę Bożą (Część 1)

Autorstwa Xinshou, Stany Zjednoczone 

Uwaga redaktora: Wielu ludzi sądzi, że wystarczy ponosić wyrzeczenia i koszty na rzecz Pana oraz ciężko pracować i służyć Mu, by wypełniać wolę Ojca, ale Pan Jezus powiedział: „Nie każdy, kto mi mówi: Panie, Panie, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto wypełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie. Wielu powie mi tego dnia: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w twoim imieniu i w twoim imieniu nie wypędzaliśmy demonów, i w twoim imieniu nie czyniliśmy wielu cudów? A wtedy im oświadczę: Nigdy was nie znałem. Odstąpcie ode mnie wy, którzy czynicie nieprawość” (Mt 7:21-23). Dlaczego Pan Jezus powiedział, że ci, którzy działają i nauczają w Jego imieniu, czynią nieprawość? Czyż ponoszenie wyrzeczeń i kosztów oraz ciężka praca i służba na rzecz Pana nie są wypełnianiem woli Ojca? Co dokładnie oznacza wypełnianie woli Ojca? Doświadczenie siostry Xinshou da nam odpowiedź. Czytajcie dalej, aby dowiedzieć się więcej… 

W 2012 roku przybyłam wraz z mężem do Stanów Zjednoczonych, aby znaleźć pracę. Traf chciał, że weszłam do kościoła, żeby posłuchać kazania, i kiedy usłyszałam pastora mówiącego o tym, że Pan Jezus został ukrzyżowany, żeby odkupić nasze grzechy, byłam wstrząśnięta. Bezinteresowna miłość Pana Jezusa poruszyła mnie do łez zwłaszcza wtedy, gdy usłyszałam hymny sławiące Pana. Miłość Pańska była niczym świecąca w mroku nocy lampa, która rozświetliła całe moje życie. Zaczęłam aktywnie uczestniczyć w działalności kościoła. Później zostałam wybrana do pełnienia różnych funkcji w kościele i entuzjastycznie głosiłam ewangelię dla Pana. Wierzyłam, że tak długo, jak ponoszę koszty na rzecz Pana i lojalnie Mu służę, przypodobam Mu się i obdarzy mnie On błogosławieństwami.

Spotyka mnie niespodziewana zmiana i mam mętlik w głowie 

Bóg nam błogosławił i nasz interes się rozwijał. W 2013 roku otworzyliśmy firmę franczyzową i nasz biznes kwitł. Ale dobre czasy nie trwały wiecznie – w 2015 roku, nasz franczyzodawca pozbawił nas całej premii rocznej pod pretekstem złamania przepisów franczyzowych. Pozwaliśmy go, ale przegraliśmy sprawę i nasza firma znalazła się na krawędzi bankructwa, a wszystko to sprawiło, że wpadliśmy w poważne długi. Kiedy straciliśmy łaskę Pańską, byłam niczym zagubiona owieczka. Nie wiedziałam, dokąd pójść i czułam się nieszczęśliwa i bezradna. Późną nocą, kiedy wszyscy spali, często myślałam: „Zawsze ochoczo ponosiłam koszty na rzecz Pana i służyłam kościołowi, dlaczego więc Pan nie czuwał nade mną i nie chronił mnie? A może wszystko to przytrafiło mi się dlatego, że uczyniłam coś, co nie było zgodne z wolą Pana?” Miałam wielki mętlik w głowie i często płakałam, modląc się do Pana: „Panie! Nie wiem, czemu mnie to spotkało, i cierpię katusze. Panie! Nie czuję Twojej obecności. Czy naprawdę mnie opuściłeś? Panie! Gdzie jesteś? Proszę, pomóż mi!” Lecz gdy skończyłam się modlić, odczuwałam taki sam ciężar w sercu. Nie zdawałam sobie z tego sprawy, ale moja wiara w Pana znacznie osłabła. Coraz rzadziej chodziłam na spotkania w kościele i jedynie dalej czytałam Biblię i modliłam się w domu.

...

Pełny tekst

Źródło artykułu: Kościół Boga Wszechmogącego

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo