Zbigwie Zbigwie
553
BLOG

Czy znany bloger Salonu24 zastrzeliłby ministra Zbigniewa Ziobro?

Zbigwie Zbigwie Polityka Obserwuj notkę 37

image


Podoba sie Wam minister Zbigniew Ziobro jako współtwórcnowelizcji ustwy o Instytucie Pamięci Narodowej?

Mnie się bardzo nowelizacja tej ustawy podoba tak jak ogromnej większości normalnych Polaków. Działalność ministra Ziobro też mi się bardzo podoba. I czekam z niecierpliwością na  podpisanie nowelizacji ustawy przez Prezydenta Andrzeja Dudę.

Jest jednak pewien problem. 

Kogo należałoby zakwalifikowac do kategorii normalnych Polaków?

Czy moźna uznać za normalnego Polaka osobę, która ministra Zbigniewa Ziobro nazywa "durnym gnojkiem"?

Uważam, że nie można. 

Jeśli uważasz, że można gdy ta osoba jest byłym i nawet znanym działaczem Solidarności i wykładowcą akademickim, to też nie mogę się z tobą zgodzić!

Gdybyś jednak - drogi czytelniku nadal mnie przekonywał, że nie mam racji i nie uwzględniam zasług osoby nazywającej ministra Ziobro "durnym gnojkiem" i powinienem uznać tę osobę za normalnego Polaka, to zadam Ci jeszcze jedno pytanie.

- A gdyby ta osoba wyznała publicznie, że "zastrzeliłaby" ministra Zbigniewa Ziobro za to, że "zrobił tę hucpę" z nowelizacją ustwy o IPN?

- Czy nadal twierdziłbyś, że ta osoba - tu dodam: zapewne Ci znana jako bloger Salonu24 - jest normalnym Polakiem?

Mógłbyś mi odpowiedzieć pytaniem:

- Po co zmyślam takie nierealne, wyimaginowane historie?

I tu wypada mi wyznać. Nic nie zmyślam. Przedstawiam tylko fakty!

Oto te fakty:


image eska @.................................... 4 lutego 2018 19:11
4 lutego 2018 19:22


Cd.

To nie Romaszewskie decydują, to akurat bajka.
Tak naprawdę PiS miota się teraz pomiedzy rządem a prezesem, a Ziobro wyciął kolejny głupi numer - bo umówmy się, mogli po cichu przywrócić stary zapis w kk (pisałam o tym tutaj), pod pretekstem wykonania wyroku TK z 2008 roku - i byłoby dużo trudniej zrobic tę hucpę. Ale Ziobro wolał negocjowac z samym Izraelem, zastrzeliłambym durnego gnojka , ot co!


I teraz odpowiedz drogi czytelniku: 

- Czy sądzisz, że blogerka ESKA byłaby zdolna zastrzelić ministra Ziobro?

- Czy znaną blogerkę Eskę należy uznać za normalną Polkę z  miłością odnoszącą się do swoich współobywateli Polaków?

Appendix

Jeśli nadal masz wątpliwości odnośnie autentycznosci przytoczonego przeze mnie tekstu, to podaję link: Wyznanie blogerki o nicku ESKA.

Zbigwie
O mnie Zbigwie

"Niedawno ukazał się interesujący wpis: http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl/338033,grawicapy-lataja-w-kosmosie pióra znanego blogera Zbigwie, z wykształcenia fizyka" - http://autodafe.salon24.pl/249413,zagadkowe-analogie. Znajdź ponad 100 moich notek na Forum Rosja-Polska  http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl Poetry&Paratheatre 2010 i 2013. Free counters

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka