Zbyszek Zbyszek
108
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 36 Hütschhof

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

1. W dole Eisenach
image

2. Eisenach
image

3. Zamek Wartburg
image

36 dzień, 32 km z Neufrankenroda do Hütschhof. Niesamowite górki. Niby 200 metrów w pionie pod górę, ale jak się zaczyna powtarzać, jest stromo i po drodze dużo mniejszych spadków i podejść to można się podłamać. Szedłem przez Eisenach. Chwile w tym mieście to były jedyne chwile słońca. Poza tym pochmurno i lało. Pod koniec dnia zgubiłem się lesie za Eisenach i wyczerpała mi się bateria w komórce. Stałem pod drzewem, bo lało i nie wiedziałem gdzie dalej iść. To był jeden z dwóch przypadków, gdzie użyłem zapasowego akumulatora, a ważył 33dkg. Sporo ładnych widoków, bo trzeba było się wspinać i schodzić, i wspinać. Reszta zdjęć > tutaj

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości