Pogodny Pogodny
313
BLOG

To nie Żydzi zabili Jezusa...

Pogodny Pogodny Społeczeństwo Obserwuj notkę 19

Nie wiem, śmiać się czy płakać, ale wszedłem na stronę portalu Pch24, a tam jest info, że UE po raz pierwszy w historii swego istnienia we współpracy (zapewne) z Jerozolimą oraz rabinami bierze się za antysemityzm, zarówno ten prawicowy jak i lewicowy.

Myślę sobie, jakiś fake news, ale gdzie tam, podano linki. Zajrzałem i mnie zemdliło, bo jak każdy wie pycha kroczy przed upadkiem, a tutaj, lezie mega pycha popychana dodatkowo nienawiścią. Żeby było ciekawiej Żydzi domagają się również, aby za antysemityzm poczytywać także ich współpracę z Cezarem przy ukrzyżowaniu Chrystusa. No bo jak, to nie oni przecież krzyżowali Zbawiciela tylko Rzymianie - goje...

Tutaj przypomina mi się zabawne zdarzenie oddające zmysł praktyczny narodu wybranego w sytuacji bez wyjścia, . Otóż stary, ocalały z zwieruchy obozowej pan Meyer Rappaport skarżył mi się, że musi jeść kotlety schabowe, a on ich przecież jeść nie może z racji wyznania. To nie jedz pan - odpowiadam mu, ale - tłumaczy mi pan Meyer - jakże ja mogę zostawić tak pełny talerz? Przecież to będzie ujma dla gospodarza! Zresztą, to on ma grzech, że mnie tymi koltetami karmi, a nie ja, który musi je zjadać.

Pokręcona logika, prawda? Pokręcona, ale nie do końca. Jak powiadają nawet wariat ma swoje rozumowanie. Dlatego nie zdziwię się, kiedy za jakiś czas doczytam się u mądrzejszych od mnie, że Chrystusa ukrzyzowali nie Żydzi, ale Sanhedryn... złożony z Polaków, którzy wiernych Prawu i prorokom Żydów sprzedali wcześniej za bezcen w niewolę Nabuchodonozorowi.

A tak na serio napiszę tylko, że nie bez powodu, całkiem niedawno, niemieckie samoloty wojskowe, po raz pierwszy w historii przeleciały wspólnie z izraelskimi nad Jerozolimą w ramach tzw. przyjaźni pomiędzy obydwoma narodami, a że w UE rządzą niepodzielnie Niemcy, więc trzeba się liczyć i z tym, że problem antysemityzmu zostanie pewnie zdjęty niebawem ze wszystkich winnych pogromów żydowskich, gdyż ten, chrześciajński, polski osioł na swoim grzbiecie cierpliwie w historię poniesie.

Tagi: ‪niemcy żydzi antysemityzm ukrzyżowanie jezusa niemcy


źródło  https://pch24.pl/nie-krytykuj-panstwa-izrael-nie-wspominaj-kto-zabil-pana-jezusa-unia-bierze-sie-za-antysemitow/

Pogodny
O mnie Pogodny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo