zenjk zenjk
67
BLOG

Pokropek

zenjk zenjk Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Pokropek

Mamy XXI w.!!!

Kiedy byłem mały patrzyłem za ten świat ze zdziwieniem i spodziewałem się, że jak będę duży to już te wszystkie pijaki i półgłówki wymrą i świat będzie znacznie mądrzejszy.

Sam też starałem się jak mogłem przygotować na te mądrzejsze czasy studiując różne przydatne – jak mi się wydawało – zagadnienia: najprostsze: arytmetyka, zasady dobrego zachowania (sawuar wiwr), itd.

W kontaktach międzyludzkich okazuje się to jednak mało przydatne, bo głupota i pijaństwo, bandytyzm odradza się bez zmian w następnych pokoleniach.

Parę dni temu miałem sposobność w kolejce przysłuchiwać się rozmowie dwóch kobiet – i zadziwiłem się bezmiernie!

Młodsza, ładna, przed trzydziestką, stwierdziła, że coś jej tam się podziało w mieszkaniu niedobrze:

„A TO WSZYSTKO PEWNO DLATEGO, ŻE NIE POŚWIĘCIŁAM NOWEGO MIESZKANIA!”.

Mało brakowało, a ze zdumienia mózg by mi się zagotował i wyparował!

Ja już naprawdę myślałem, że mało kto wierzy w te bajki religijne!

A tu masz ci los – zaskoczenie!

Owszem, religia jako obyczaj, sposób życia – to jeszcze da się zrozumieć, ale brać na poważnie głupoty i brednie, które księżule wymyślają dla doraźnych korzyści (pieniędzy)?!

Ręce opadają!

A w dodatku okazało się, że ona właśnie się rozwiodła i wyeksmitowała z tegoż mieszkania byłego męża.

No trzeba mieć zdrowie!

Czy to może już czas, żeby ta kobita zaczęła się leczyć na nogi?! J


zenjk
O mnie zenjk

spokojny - zdziwiony

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości