W pojedynkę pojmałam złodzieja i oddałam w ręce policji - pochwaliła się Anita Włodarczyk.
W pojedynkę pojmałam złodzieja i oddałam w ręce policji - pochwaliła się Anita Włodarczyk.

Anita Włodarczyk złapała złodzieja. Mistrzyni przerzuci się teraz na sporty walki?

Redakcja Redakcja Lekkoatletyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 17
Anita Włodarczyk poinformowała w mediach społecznościowych, że własnoręcznie schwytała złodzieja, który włamał jej się do auta i przekazała go policji. Sprawca, jak pisze sportsmenka, nieźle oberwał, a ona sama żartuje, że po karierze lekkoatletycznej przerzuci się na MMA.

Złapała złodzieja i kontuzję

Do zdarzenia doszło w czwartek. Podczas treningu ktoś usiłował ukraść auto mistrzyni olimpijskiej. Włodarczyk ruszyła w pościg za złodziejem. Udało jej się go złapać, ale przy okazji nabawiła się kontuzji, nadrywając mięsień dwugłowy. Z tego powodu nie wystartowała w piątkowym konkursie lekkoatletycznych MP w Suwałkach. Jak pisze, w poniedziałek czeka ją operacja.

Polecamy: Rekonstrukcja rządu. Politolog: Zmiany fundamentalne. Ważny minister może być sfrustrowany

Włodarczyk jak Jędrzejczyk?

"Kochani, cudzoziemiec włamał mi się do auta. W pojedynkę pojmałam złodzieja i oddałam w ręce policji. Niestety okupiłam to urazem mięśnia. Kontuzja zdiagnozowana. Operacja w poniedziałek. Dziękuję Komendzie Głównej Policji za szybką interwencję. Po karierze chyba będę walczyła w MMA albo UFC jak nasza mistrzyni Joanna Jędrzejczyk, bo oberwało się sprawcy, oj oberwało" — napisała na Instagramie. Podobny wpis zamieściła też na Twitterze.

KSW i Policja mają propozycję dla Anity Włodarczyk

KSW natychmiast odpowiedziało sportsmence. "Pani Anito, zawsze znajdzie się dla Pani miejsce na naszej gali. Na ten moment w gronie zaproszonych gości, ale w przyszłości, kto wie..."

Internauci podpowiadają natomiast, że skoro Anita Włodarczyk jest taka skuteczna w łapaniu złodziei, to może zatrudniłaby ją Polska Policja.  Stołeczni funkcjonariusze podchwycili temat. ". "Dalszą karierę proponujemy w samochodówce" - zaproponowali:


ja

Czytaj także:

Morawiecki kontra Leszczyna. „500 Plus to rewolucja politycznej wyobraźni”

Afera w ośrodku dla uchodźców z Ukrainy. Wojewoda mazowiecki wściekły

"Komisja Europejska okradła Polskę z pieniędzy". Chodzi o kopalnię Turów

HGW honorowym obywatelem Warszawy. Prof. Dudek: Platformie to nie zaszkodzi


Komentarze

Inne tematy w dziale Sport