Henry Cavill jako Geralt w "The Witcher". Fot. Netflix
Henry Cavill jako Geralt w "The Witcher". Fot. Netflix

Sensacyjna zmiana w serialu Netflixa. Aktor rezygnuje z głównej roli po trzech sezonach

Redakcja Redakcja Seriale Obserwuj temat Obserwuj notkę 25
Podczas gdy trzeci sezon "Wiedźmina" jeszcze nie zadebiutował w serwisie Netflix, doszło do sensacyjnej zmiany w obsadzie. Grający główną rolę Geralta z Rivii Henry Cavill zrezygnował z serialu. Zastąpi go Liam Hemsworth.

Obaj aktorzy podzielili się ekscytującą wiadomością w mediach społecznościowych w sobotę po południu.

Henry Cavill nie będzie już Geraltem z Rivii

"Moja podróż jako Geralt z Rivii była wypełniona zarówno potworami, jak i przygodami, i niestety, będę odkładał mój medalion i moje miecze na Sezon 4" -powiedział Cavill w oświadczeniu. "W moim zastępstwie fantastyczny Liam Hemsworth obejmie płaszcz Białego Wilka. Podobnie jak w przypadku największych postaci literackich, przekazuję pochodnię z szacunkiem dla czasu spędzonego na wcielaniu się w Geralta i entuzjazmem, aby zobaczyć, jak Liam podejmie się roli tego najbardziej fascynującego i zniuansowanego z mężczyzn. Liam, dobry panie, ta postać ma w sobie tak wspaniałą głębię, ciesz się nurkowaniem i zobaczeniem, co możesz znaleźć" - napisał Cavill.

Oto nowy "Wiedźmin" - Liam Hemsworth

Hemsworth nie kryje, że jest podekscytowany tą nową przygodą. "Jako fan Wiedźmina jestem w siódmym niebie z powodu możliwości zagrania Geralta z Rivii" - powiedział w oświadczeniu. "Henry Cavill był niesamowitym Geraltem, a ja jestem zaszczycony, że przekazuje mi wodze i pozwala wziąć na siebie ostrza Białego Wilka w kolejnym rozdziale jego przygód. Henry, jestem twoim fanem od lat i zainspirowało mnie to, co wniosłeś do tej ukochanej postaci. Być może będę miał spore buty do wypełnienia, ale jestem naprawdę podekscytowany, że wkroczę do świata Wiedźmina".

"Wiedźmin" - "The Witcher" - kiedy premiera trzeciego sezonu

Wiedźmin (ang. The Witcher) to amerykańsko-polski telewizyjny serial fantasy, stworzony przez Lauren S. Hissrich na podstawie książek Andrzeja Sapkowskiego o wiedźminie Geralcie.

Ośmioodcinkowa pierwsza seria udostępniona została w całości 20 grudnia 2019 w serwisie Netflix. Drugi sezon serialu pojawił się 17 grudnia 2021 r. 

3. sezon "Wiedźmina" obejrzymy prawdopodobnie latem 2023 roku. Z kolei fanowski serwis Redanian Intelligence zaledwie tydzień temu donosił, że powstają już scenariusze do 4. i 5. sezonu "Wiedźmina", które mają być kręcone razem.

ja

Czytaj także:



Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura