Shakira udostępniła w sieci nowy utwór, który okazuje się "dissem" na Gerarda Pique. fot. YouTube.com
Shakira udostępniła w sieci nowy utwór, który okazuje się "dissem" na Gerarda Pique. fot. YouTube.com

Shakira uderza w Gerarda Pique. Nagranie ma już dziesiątki milionów wyświetleń

Redakcja Redakcja Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Shakira nagrała nowy utwór, w którym zwraca się do swojego byłego partnera Gerarda Pique i trzeba przyznać, że tekst piosenki nie zostawia suchej nitki na byłym piłkarzu FC Barcelona. „Zamieniłeś Ferrari na Twingo, zamieniłeś Rolexa na Casio. Jedziesz szybko, zwolnij. Dużo siłowni, ale pracuj też trochę nad swoim mózgiem” - śpiewa Shakira.

Shakira i Gerard Pique rozstali się z winy piłkarza. Zdradzał ją 

Problemy pary zaczęły się, gdy do sieci wyciekło nagranie z imprezy w klubie, na którym Gerard Pique został nagrany z jakąś dziewczyną. Hiszpańskie media donosiły, że piłkarz FC Barcelona zdradzał Shakirę już od jakiegoś czasu i to właśnie z kobietą z nagrania.

Później Shakira poinformowała, że składa pozew o rozwód z Gerardem Pique. Proces okazał się prawdziwą wojną o opiekę nad ich synami Sashą i Milanem. Elementem tej batalii były też problemy Shakiry z hiszpańskim fiskusem. Można się domyślać, kto odpowiadał za przeciek dotyczący niepłacenia podatków przez piosenkarkę.

Shakira nagrała "diss" na Gerarda Pique

Shakira udostępniła w sieci nowy utwór, który okazuje się "dissem" na Gerarda Pique. Piosenkarka uderza w piłkarza w piosence, nie szczędząc mu słów krytyki. Nagranie pochodzi z Bzrp Music Sessions. Shakira nagrała piosenkę we współpracy z argentyńskim DJ-em i producentem Bizarrapem.

"Przepraszam, już złapałam inny samolot. Nie wrócę tu, nie chcę więcej rozczarowań. Tak wiele mówi się o byciu mistrzem, a kiedy cię potrzebowałam, dałeś mi najgorszą wersję siebie” – śpiewa Shakira. „Wilczyca taka jak ja nie jest dla nowicjuszy, wilczyca taka jak ja nie jest dla facetów takich jak ty, byłam poza twoją ligą, dlatego jesteś z kimś takim jak ty” – ciągnie dalej. „Zostawiłeś mnie z twoją mamą jako sąsiadką. Prasa u moich drzwi i dług w urzędzie skarbowym. Myślałeś, że mnie skrzywdzisz, ale uczyniłeś mnie silniejszą. (...) Życzę ci powodzenia z moim tak zwanym zastępstwem. Nawet nie wiem, co się stało. Zachowujesz się tak dziwnie, że nawet cię nie poznaję. (...) Zamieniłeś Ferrari na Twingo, zamieniłeś Roleksa na Casio. Jedziesz szybko, zwolnij. Dużo siłowni, ale pracuj też trochę nad swoim mózgiem” – radzi byłemu partnerowi.

Teledysk do utworu pojawił się na YouTube 12 godzin temu. Ma już ponad 25 mln wyświetleń.

SW

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura