Małgorzata Rozenek-Majdan. Źródło: Instagram/@m_rozenek
Małgorzata Rozenek-Majdan. Źródło: Instagram/@m_rozenek

Rozenek-Majdan pod ostrzałem. Komentarze są bezlitosne

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
"Jej nie da się oglądać" – grzmią widzowie po nowych odcinkach "Dzień dobry TVN"! Małgorzata Rozenek-Majdan została jakiś czas temu współprowadzącą tego programu, i choć posiada swoje grono fanów, spada na nią też duża krytyka. Skąd hejt pod adresem prezenterki?

Krytyka pod adresem Rozenek-Majdan 

Po odcinku "Dzień dobry TVN" prowadzonym przez Małgorzatę Rozenek i Krzysztofa Skórzyńskiego, na instagramowym koncie programu zawrzało. Posty zostały zalane negatywnymi komentarzami o tym, jak Rozenek prowadzi program.

"Przed chwilą włączyłam Dzień Dobry i na tym zakończyłam ogladanie dzisiejszego programu, mówię do widzenia, szkoda..."

"Dzisiaj rano przy kawie chciałam zobaczyć Państwa program niestety jak słyszę Panią Rozenek to mam dość. Nawet nie mogę patrzeć na to... Publiczna telewizja w tym momencie jest jednak lepsza."

"Jej nie da się oglądać!"

To tylko niektóre z negatywnych komentarzy zamieszczonych przez wściekłych internautów. Dodatkowo pod adresem stacji pojawiają się zarzuty o usuwanie niewygodnych opinii:

"Dzisiaj z prędkością światła są usuwane krytyczne komentarze. Trzeba zadzwonić do szkła kontaktowego i zapytać, czy TVN to rzeczywiście wolne media. Tego się po was nie spodziewałam"

"Znikają nieprzychylne MRM komentarze... No pięknie, mamy cenzurę w TVN."

Brak profesjonalizmu o Rozenek-Majdan 

Czemu Małgorzata Rozenek-Majdan jest aż tak krytykowana przez widzów "DdTVN"? Głównymi zarzutami jest jej brak profesjonalizmu. Tak jak Rozenek była lubiana w innych formatach, zdaniem wielu osób nie spełnia się w roli prowadzącej show. Sama zainteresowana jednak się nie poddaje; podobno udała się nawet do foniatry i logopedy, i intensywnie z nimi trenuje. 

Salonik 

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura