Roksana Węgiel jest w sporze z Blanką Lipińską? (fot. Instagram)
Roksana Węgiel jest w sporze z Blanką Lipińską? (fot. Instagram)

Roksana Węgiel zdradziła, co ma za złe Blance Lipińskiej. "Zjechała mnie z góry do dołu"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 3
Roksana Węgiel i Blanka Lipińska na ścieżce wojennej? Choć brzmi to niespodziewanie, Roxie wyznała ostatnio, że z autorką kontrowersyjnych powieści dzieli bardzo przykre dla niej wspomnienie. Teraz sama Lipińska tłumaczy sytuację sprzed lat.

Roksana Węgiel w sporze z Blanką Lipińską?

Roksana Węgiel przez swój ostatni wywiad dla "Żurnalisty" wywołała niemałe poruszenie wśród fanów. Piosenkarka powiedziała w szczerej rozmowie o swoich problemach z depresją, czy też wyjaśniła, na czym polega jej niechęć do show-biznesu i "karierowiczów". Oprócz tego dowiedzieć się mogliśmy, że artystka pierwszy milion zarobiła już w wieku 17 lat. Usłyszeć możemy również... o jej sporze z Blanką Lipińską. 

Wokalistka o showbiznesie: "Jest dużo syfu"

Roxie nie ukrywała, że branża celebrycka ją odpycha. W wywiadzie dla "Żurnalisty" powiedziała o show-biznesie: 
"Jest dużo syfu. Jest dużo karierowiczów, czyli osób, które robią karierę, bo ją robią i uważają się za nie wiadomo kogo, i tak też traktują innych po prostu - z góry. Jest bardzo dużo takich osób, no jest naprawdę dużo tego zła tam."

Lipińska upokorzyła Roksanę Węgiel?

Oberwało się też kontrowersyjnej autorce romansów takich, jak "365 dni", Blance Lipińskiej. Młoda artystka zadeklarowała, że po wątpliwej jakości książki Lipińskiej nie zamierza sięgać, a do tego przytoczyła sytuację sprzed lat. Pisarka miała upokorzyć młodą Roxie!

"To jest śmieszne. No Blanka w ogóle... no nie, to jest hit. Ja pamiętam, jak na gali Plejady właśnie spotkałam się z Blanką i miałam taką kreację... miałam takie ramiona po prostu takie sterczące. No i Blanka tak na mnie spojrzała, zjechała mnie z góry do dołu i powiedziała: 'No, Ty chyba nie powinnaś obok mnie stać'. Samo to już o niej dużo świadczy" 

Blanka Lipińska tłumaczy sytuację

Z relacji Roxie wynikałoby, że to przez jej stylizację pisarka miała odmówić pozowania z nią. Jak jednak dowiadujemy się od samej Lipińskiej, nie wyglądało to w ten sposób, a cała sytuacja została wyolbrzymiona. Chodzić miało o dbanie o dobro 14-letniej Roksany i innych dzieci!

"Ze względu na to, o czym są moje książki, i jak bardzo ich kontrowersyjność została nadmuchana w naszym kraju, od początku mam zasadę, że nie pozuję z dziećmi. Roksi miała wtedy chyba 14 czy 15 lat. Nie uważałam, że dobrze będzie dla niej, by stała koło laski, która jest pierwszym "złem wcielonym" tego kraju. Ot i cała fascynująca historia. Bardzo jest mi przykro, że odebrała to personalnie", napisała Lipińska w social mediach.

RB

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości