Daniel Obajtek zdecydował o wycofaniu Tygodnika "NIE" ze wszystkich placówek Orlenu. Źródło: Twitter/@DanielObajtek
Daniel Obajtek zdecydował o wycofaniu Tygodnika "NIE" ze wszystkich placówek Orlenu. Źródło: Twitter/@DanielObajtek

Tygodnik "NIE" znika ze stoisk PKN Orlen. Obajtek zdecydował

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 212
We wtorek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek poinformował o wycofaniu ze wszystkich punktów sprzedaży nowego wydania Tygodnika "NIE". — Nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II — poinformował za pośrednictwem Twittera. Wcześniej taką samą decyzję podjęła Poczta Polska. Okładka nowego wydania tygodnika przedstawia wizerunek Jana Pawła II, trzymającego krzyż z umieszczoną na nim w fotomontażu niemowlęcą lalką.

Obajtek wycofuje Tygodnik "NIE" z placówek Orlenu

— Podjąłem decyzję o wycofaniu ze wszystkich punktów sprzedaży Orlenu nowego wydania Tygodnika NIE, którego okładka przekracza wszelkie granice — napisał Obajtek. — Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II — podkreślił.

Taka sama decyzja Poczty Polskiej

Również we wtorek decyzję o wycofaniu ze sprzedaży Tygodnika "NIE" podjęła Poczta Polska.

— Z uwagi na kalkulacje i ryzyka biznesowe podjęliśmy decyzję o wycofaniu tego tytułu prasowego, począwszy od bieżącego numeru — przekazała spółka w oświadczeniu przesłanym portalowi money.pl.

Kontrowersyjna okładka nowego wydania Tygodnika "NIE"

Na okładce nowego wydania Tygodnika "NIE" widać wizerunek Jana Pawła II, trzymającego krzyż, na którym w fotomontażu umocowano niemowlęcą lalkę. Widać na niej również tytuły dwóch artykułów na temat polskiego papieża: "Żegnaj, Papaju!" i "Jan Paweł II po wodzie pływu".


RB

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura