(Tomasz Lis odpowiada na zarzut. Fot. Instagram/@tomaszlis_official)
(Tomasz Lis odpowiada na zarzut. Fot. Instagram/@tomaszlis_official)

Lis skomentował zarzut prokuratury. "Witamy w ZSRR"

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 149
Tomasz Lis usłyszał w piątek zarzut reklamowania napojów alkoholowych wbrew przepisom ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Były redaktor "Newsweeka" poprosił w swoich mediach społecznościowych o pisanie jego pełnego nazwiska oraz poinformował, że prokurator skierowała go na... obowiązkowe badania psychiatryczne.

Zarzut dla Tomasza Lisa 

Prokuratura Rejonowa Warszawa-Mokotów przedstawiła byłemu redaktorowi naczelnemu tygodnika "Newsweek” Tomaszowi Lisowi zarzut reklamowania napojów alkoholowych wbrew przepisom ustawy o wychowaniu w trzeźwości i o przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Pierwszy o sprawie informował "Super Express". 

Prokuratura przekazała, że zarzut dotyczy reklamy wódek, brandy, whisky i likierów, zamieszczonej w dodatku do tygodnika "Newsweek". Za zarzucane mu czyny może grozić grzywna w wysokości od 10 tysięcy złotych.


Lis skierowany na badania psychiatryczne 

Do sprawy odniósł się na Twitterze Tomasz Lis. - W prokuraturze postawiono mi dzisiaj zupełnie absurdalny zarzut złamania ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi – napisał.

- Informuję przy okazji, że nie życzę sobie, by nazywano mnie Tomaszem L. Byłem i jestem Tomaszem Lisem – dodał były redaktor naczelny "Newsweeka".

Na jednym komentarzu się nie skończyło. Lis oznajmił również, że prokurator skierowała go na badania psychiatryczne. - W związku z postawionym mi absurdalnym zarzutem i z faktem, że byłem leczony neurologicznie(4 udary), pani prokurator skierowała mnie na obowiązkowe badania psychiatryczne. Oczywiście pójdę (nie wiem czy będzie to świadczyło o zdrowiu psychicznym czy przeciwnie) - oświadczył. 

- Witamy w ZSRR – spuentował Lis. 

MP

(Tomasz Lis odpowiada na zarzut. Fot. Instagram/@tomaszlis_official)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura