Katarzyna Dowbor skomentowała za pośrednictwem Instagrama zakończenie współpracy z Polsatem. (fot. Instagram)
Katarzyna Dowbor skomentowała za pośrednictwem Instagrama zakończenie współpracy z Polsatem. (fot. Instagram)

Katarzyna Dowbor o zwolnieniu z Polsatu. "Odmładzanie wszystkiego i wszystkich"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 19
Katarzyna Dowbor w szczerym wpisie na Instagramie odniosła się do zakończenia współpracy z Polsatem i tym samym zaprzestania prowadzenia programu "Nasz nowy dom". — Nowe szefostwo, nowe porządki — napisała.

Dowbor nie poprowadzi już "Naszego nowego domu"

Program „Nasz nowy dom” emitowany jest w Polsacie od 2013 roku. Przez 10 lat zrealizowano 20 sezonów reality-show. W tym czasie ekipa Polsatu wyremontowała prawie 300 domów i mieszkań. W jednym z odcinków prowadząca musiała jednak odmówić podjęcia się prac nad domem.

W poniedziałek dyrektor programowy Telewizji Polsat Edward Miszczak poinformował, że Katarzyna Dowbor nie poprowadzi już kolejnego sezonu programu.

— Dziękujemy Katarzynie Dowbor za ogromną wrażliwość, zaangażowanie, profesjonalizm i wkład, który wniosła w tworzenie naszego programu — przekazał.

Katarzyna Dowbor o zakończeniu współpracy z Polsatem

Jak podają Wirtualne Media, dziennikarce za wieloletnią pracę podziękowana w siedzibie stacji, gdzie wręczono jej bukiet kwiatów. Teraz Dowbor postanowiła skomentować tę sytuację za pośrednictwem Instagrama.

— Drodzy, moja przygoda z ukochanym programem „Nasz Nowy Dom” właśnie się zakończyła. Podziękowano mi za współpracę — pisze dziennikarka. — Dziesięć lat temu rozstała się ze mną TVP po trzydziestu latach pracy. W tym roku obchodzę czterdziestolecie pracy zawodowej i podziękowano mi za współpracę z Polsatem. Nowe szefostwo, nowe porządki... i to odmładzanie wszystkiego i wszystkich — dodaje.

Jak wskazała, program "Nasz nowy dom" "był chyba najważniejszy w jej życiu" i posiadał "misję i jedno niesamowite przesłanie – po prostu pomagał ludziom".

— Dawał nadzieję tym, nad których losem nikt się nie pochylał. Nam udawało się to aż przez 10 lat! To mnóstwo czasu spędzonego z cudownymi ludźmi. Dlatego chcę Wam za to teraz podziękować — napisała Katarzyna Dowbor.

Podziękowania Katarzyny Dowbor

— Dziękuję wszystkim naszym rodzinom. Na zawsze pozostaniecie w moim sercu! Dziękuję firmie Constantin, która ten program produkuje i Oldze Toporowskiej - producentce, która była ze mną od pierwszego odcinka programu. Dziękuję ekipie filmowej za jej zaangażowanie, talent i dobrą energię. Dziękuję naszym architektom, szefom budowy i ekipom budowlanym. Dziękuję Polsatowi za to, że na jego antenie ten program mógł się ukazywać. „Nasz Nowy Dom” ma fantastycznych i niezwykle oddanych mu widzów, którzy przez te wszystkie lata nas dopingowali do ciężkiej pracy i, dzięki którym wiedzieliśmy, że robimy to dobrze i że nadal musimy pomagać. Dziękuję Wam z całego serca za to oddanie! — czytamy we wpisie dziennikarki. 

Specjalne podziękowania Katarzyna Dowbor skierowała w stronę byłej dyrektor programowej Niny Terentiew.

— I chcę podziękować jeszcze jednej, bardzo ważnej dla mnie osobie - Ninie Terentiew za to, że dziesięć lat temu dała mi szansę poprowadzić program „Nasz Nowy Dom” i uwierzyła we mnie, że zrobię to dobrze — pisze Dowbor. — Ninko, robiłam to najlepiej jak umiałam. Przeżywałam każdy odcinek, każdą rodzinę i jej historię. A widzowie byli tego świadkami przez dwadzieścia sezonów programu — napisała.

Katarzyna Dowbor: "Przede mną nowe wyzwania"

Dziennikarka podkreśliła w swoim wpisie, że czekają na nią nowe wyzwania.

— Przede mną nowe wyzwania, a tymczasem zapraszam Was na moje strony społecznościowe na Facebooku, Instagramie i na TikToku. Będę tam dla Was. I tylko tak trochę smutno, że już nigdy nie wypowiem tych magicznych słów: „Wyremontujemy Wasz dom!”. Będę tęsknić za Wami! A teraz czuję się, jak panna z odzysku – znowu jestem do wzięcia — podsumowała.


Nina Terentiew o odejściu Dowbor

Odejście Katarzyny Dowbor z Polsatu skomentowała w rozmowie z Plotkiem Nina Terentiew. Jej zdaniem dziennikarka na pewno szybko dostanie nową posadę w telewizji.

— Nie znam kulis tej sprawy, ale tak to w życiu bywa, że ludzie zmieniają pracę i nie ma w tym nic sensacyjnego. Edward jako dyrektor programowy ma prawo do zmian. Życzę Katarzynie Dowbor wszystkiego, co najlepsze — powiedziała. — Trzymam kciuki za to, by odejście z "Nasz nowy dom" okazało się dla niej świetnym początkiem czegoś nowego. Nie chcę wróżyć z fusów, ale wydaje mi się, że rynek telewizyjny szybko się o nią upomni. Takie osoby jak Katarzyna zawsze sobie poradzą — podsumowała Nina Terentiew w rozmowie z Plotkiem.

Ile zarabia Katarzyna Dowbor?

Niedawno pisaliśmy, że za jeden sezon programu „Nasz nowy dom” Katarzyna Dowbor otrzymuje około 50 tys. złotych. W 2022 roku prezenterka nabyła świadczenia emerytalne i – jak sama przyznała – jest z nich zadowolona. W styczniu było to około 4,5 tys. złotych.

— Moja emerytura to nie są grosze. Jestem zadowolona... Pracowałam na etacie przez 30 lat w państwowej firmie, odkładałam składki i mam emeryturę. Nie jest ona może jakaś bardzo wysoka, ale też nie jest bardzo niska. Nie narzekam. Gdy dostałam pierwszą emeryturę, przeżyłam szok. To było jak z pierwszą pensją — zdobyła się na publiczne wyznanie w styczniu tego roku. 

RB

(na zdjęciu: Katarzyna Dowbor / źródło: Instagram)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości