(Iga Świątek i Piotr Kraśko. Fot. PAP/EPA, Instagram/Piotr Kraśko)
(Iga Świątek i Piotr Kraśko. Fot. PAP/EPA, Instagram/Piotr Kraśko)

Świątek utarła nosa Kraśce. Nie zgodziła się ze słowami dziennikarza

Redakcja Redakcja Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 64
Iga Świątek po sukcesie na French Open udzieliła masy wywiadów. Jednym z nich była rozmowa z Piotrem Kraśko. Dziennikarz pod koniec rzucił pewne stwierdzenie. Polskiej tenisistce się to nie spodobało i postanowiła sprostować.

Iga Świątek w sobotnim finale stoczyła najtrudniejszy mecz podczas tegorocznej edycji wielkoszlemowego French Open. Raszynianka po prawie trzech godzinach pokonała Czeszkę Karolinę Muchovą 6:2, 5:7, 6:4 i mogła się cieszyć z trzeciego tytułu na francuskich kortach. 

Kraśko nie spodziewał się takiej reakcji Świątek 

Po sukcesie przyszedł czas na wywiad. Polka udzieliła ich masę, a jednym z dziennikarzy, który rozmawiał z raszynianką, był Piotr Kraśko. Dopytywał on, jak wiele wyrzeczeń kosztowała ją droga na szczyt. –Wiadomo, sporo. Zapewne każdy sportowiec tak by powiedział. Było wiele momentów, w których nie byłam pewna, czy faktycznie nadaje się do tego wszystkiego – wyjawiła Polka. 


Dziennikarz nie dowierzał w to co mówi Świątek, ale tenisistka szybko wytłumaczyła, co ma na myśli. – No, nie jestem robotem. Najważniejsze, co później zrobiłam z tymi momentami. Mam ludzi odpowiednich obok siebie, którzy potrafili też mi pomóc w takich sytuacjach i sprawić, żebym dalej pracowała. Gdy byłam młodsza, to nie do końca miałam wiarę w to, że mogę wygrać te wszystkie turnieje. Pracowałam dalej i z roku na rok czułam, że bardzo dobrze gram w tenisa – wyjaśniła. 

Na koniec Kraśko powiedział: – Bądź jak Iga! To jest nasze hasło. Wielkie gratulacje, jesteś wspaniała. Polce raczej nie spodobało się to stwierdzenie i natychmiast poprawiła dziennikarza: – Lepiej, żeby każdy był sobą. 

Świątek pozuje z pucharem 

W niedzielę, jak co roku odbyła się sesje zdjęciowa ze zwyciężczynią French Open na paryskim moście Bir-Hakeim. Iga Świątek z trofeum za zwycięstwo  znów pozowała na tle Wieży Eiffla i pochmurnego nieba, ale w czarnej sukience, a nie białej marynarce i spodniach.

Most Bir-Hakeim to miejsce kultowe. Często odbywają się na nim sesje ślubne. Ochrona miała co robić, bo nie brakowało turystów próbujących się dostać do mistrzyni z prośbą o zdjęcie lub autograf.

Zobacz galerię zdjęć:

Fot. PAP/EPA
Fot. PAP/EPA Fot. PAP/EPA Fot. PAP/EPA Fot. PAP/EPA

MP

(Iga Świątek i Piotr Kraśko. Fot. PAP/EPA, Instagram/Piotr Kraśko)

Czytaj dalej:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj64 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Sport