Iga Świątek. Fot. PAP/EPA
Iga Świątek. Fot. PAP/EPA

Fatalne wiadomości ws. Igi Świątek. Są powody do niepokoju

Redakcja Redakcja Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 24
Iga Świątek nie zagra w piątek z Włoszką Lucią Bronzetti w półfinale tenisowego turnieju WTA 250 na kortach trawiastych w niemieckim Bad Homburg. „Z powodu gorączki i możliwego zatrucia pokarmowego mam za sobą nieprzespaną noc” - napisała polska tenisistka na Twitterze.

Jedyny sprawdzian Igi Świątek

Impreza w Bad Homburg to jedyny sprawdzian Świątek, mistrzyni niedawnego French Open, przed kolejną lewą Wielkiego Szlema - Wimbledonem, który w Londynie rozpocznie się w poniedziałek. W pierwszej rundzie rywalką Polki będzie Chinka Lin Zhu.


Iga Świątek: "Przykro mi, nie dam rady"

„Przykro mi, ale niestety nie dam rady zagrać dziś mojego meczu. Z powodu gorączki i możliwego zatrucia pokarmowego mam za sobą nieprzespaną noc. Nie jestem w stanie dziś rywalizować i muszę zadbać o siebie. Wasz doping w Bad Homburg był niesamowity i dziękuję za to” - brzmi pełen wpis Świątek.


Iga Świątek na turnieju WTA 250 - wyniki

Podopieczna trenera Tomasza Wiktorowskiego w Niemczech kolejno pokonała reprezentantkę gospodarzy Tatjanę Marię 5:7, 6:2, 6:0, Szwajcarkę Jil Teichmann 6:3, 6:1 oraz Rosjankę Annę Blinkową 6:3, 6:2.

KW

Iga Świątek. Fot. PAP/EPA

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport