Zdjęcie: Pixabay
Zdjęcie: Pixabay

5 lat LOTTO Online – Totalizator Sportowy podsumowuje

Redakcja Redakcja Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Totalizator Sportowy obchodzi piątą rocznicę wejścia swoich produktów do kanału interaktywnego, rozpoczynając sprzedaż online LOTTO i TotalCasino.pl w grudniu 2018 roku. Spółka podkreśliła, że jest to wynik strategii zainicjowanej w 2017 roku udostępnieniem gry Eurojackpot. Od tego czasu rozwijane są platformy internetowe, co przyczynia się do wzrostu oferty rozrywkowej i wygranych, generując pozytywne efekty ekonomiczne.

W wyniku działań online od 2018 roku Totalizator Sportowy odnotowuje rekordowy wzrost przychodów ze sprzedaży – te wzrosły niemal ośmiokrotnie do kwoty 39 mld zł. Przychody z gier wspierają polski sport, kulturę oraz budżet państwa, przekładają się także na systemowe wsparcie dla tych dziedzin życia społecznego. Totalizator Sportowy kontynuuje rozwój kanałów internetowych, uwzględniając innowacyjne technologie, rozwijając program Odpowiedzialnej Gry. W marcu 2023 roku platforma LOTTO online została przeniesiona do chmury, co jeszcze bardziej usprawniło niezawodność jej funkcjonowania i bezpieczeństwo graczy. Wszystkie te działania przyczyniły się do tego, że obecnie w kanałach interaktywnych zweryfikowano już łącznie ponad 1,8 mln użytkowników.

Online czy stacjonarnie? Jak grają gracze LOTTO?

Jak wynika z danych udostępnionych przez Totalizator Sportowy, mimo rozwoju kanałów online, wielu graczy nadal wybiera tradycyjne kolektury. LOTTO online generuje 14% całej sprzedaży gier liczbowych i loterii w portfolio spółki. W ciągu ostatnich kilku lat sieć naziemna LOTTO rozwijała się równolegle do kanału online, zgodnie ze strategią spółki. Dzięki zmianom w prawie Totalizator Sportowy mógł utworzyć również sieć salonów gier na automatach poza kasynami gry. Do końca 2023 roku w jej ramach będzie funkcjonować blisko 1700 salonów, które łączą dynamiczną rozrywkę z odpowiedzialnym podejściem gwarantowanym przez Totalizator Sportowy. Wzrosła także liczba punktów sprzedaży LOTTO – aktualnie Totalizator Sportowy ma ich już ponad 26 tys.


Podczas świętowania pięcioletniej działalności online, firma planuje dalszy rozwój, integrując kanały naziemny i interaktywny. Totalizator Sportowy stawia na integrację usług, bezpieczeństwo i komfort graczy, kontynuując rozwój produktów, technologii i Odpowiedzialnej Gry. Priorytetem pozostaje dostarczanie najbezpieczniejszej i najciekawszej oferty gamingowej, wspierając jednocześnie rozwój polskiego sportu i kultury.

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie