Wpadka Moniki Olejnik na antenie. Pomyliła nazwisko swojego gościa

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 80
Dziennikarka TVN24 Monika Olejnik nie będzie najlepiej wspominać poniedziałkowego programu "Kropka na i". Prowadząca pomyliła swojego gościa - wicemarszałka Sejmu Włodzimierza Czarzastego - z byłym premierem Włodzimierzem Cimoszewiczem.

Włodzimierz Czarzasty gościem Moniki Olejnik

Dziennikarka zaliczyła wpadkę już na początku programu. Wszystko wydarzyło się kilkadziesiąt sekund po rozpoczęciu programu, którego gościem był Włodzimierz Czarzasty z Nowej Lewicy.

- Monika Olejnik, „Kropka nad i”, witam w wolnych mediach - rozpoczęła tradycyjnie audycję dziennikarka TVN24. Następnie próbowała przedstawić swojego gościa. - Moim gościem jest Włodzimierz Cimoszewicz, wicemarszałek Sejmu... przepraszam bardzo - kontynuowała zmieszana.

- Co ja powiedziałam, jeszcze raz... Monika Olejnik, „Kropka nad i”, witam w wolnych mediach. - Po ponownym wypowiedzeniu tych słów celebrytka... musiała spojrzeć do notatek. - Moim gościem jest Włodzimierz Czarzasty, przepraszam strasznie, mam dzisiaj ból głowy potworny, myślę, że pan mi pomoże - powiedziała. 

Reakcja Czarzastego

Włodzimierz Cimoszewicz się jednak nie obraził na nieprzygotowaną dziennikarkę, ale postanowił jej pomóc i zamienił kłopotliwą sytuację w żart.

- Dzień dobry, dobry wieczór. Ja chciałem pani powiedzieć, że jeszcze trochę muszę popracować, żeby zarobić na tak dobre nazwisko jak Cimoszewicz - odparł polityk Lewicy.


MB

Fot. Monika Olejnik. Źródło: Facebook.com/TVN24

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura