fot. Facebook
fot. Facebook

Najsympatyczniejszy prezenter "starej" TVP odchodzi. Wydał oświadczenie

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 31
Adam Giza, kojarzony jako "najsympatyczniejszy prezenter" Telewizji Polskiej, odchodzi z pracy. Dziennikarz udostępnił obszerny wpis w mediach społecznościowych, w którym ogłosił swe odejście z TVP i żegna się z widzami.

Adam Giza odchodzi z TVP. Obszerny wpis

O odejściu z pracy dziennikarz poinformował za pośrednictwem mediów społecznościowych. Nie wiemy, czy decyzję o odejściu podjął sam dziennikarz czy zrobiły to władze stacji.

- Kochani Widzowie, Drodzy Współpracownicy…
przyszedł czas na zmiany, po wielu pięknych, wspaniałych i pełnych wyzwań latach. Dziś oficjalnie kończy się moja przygoda
z Telewizją Polską. Od samego początku było to miejsce, które minuta po minucie, dzień po dniu, kadr po kadrze pozwalało mi spełnić młodzieńcze marzenia. To przy ulicy Woronicza 17 pracując dla TVP1, TVP 2 i TVP Polonia, oraz na Placu Powstańców Warszawy, w TVP Info, poznałem ludzi, którzy byli przewodnikami, po często wyboistej ale fascynującej drodze… Z czego jestem najbardziej dumny? Myślę, że ze wszystkim programów, których misją było szerzenie profilaktyki zdrowotnej. O czym marzę dziś ? O tym aby wrócić do domu, uściskać żonę i razem ze spokojem spojrzeć w nowe wyzwania! Pewnie życie zawodowe przyniesie ich wiele! Widzom Telewizji Polskiej mówię do zobaczenia! Wszak w mediach nigdy nie mówimy „żegnam” - czytamy we wpisie.

Kim jest były "najsympatyczniejszy prezenter" TVP Adam Giza?

Dziennikarz specjalizował się w tematyce zdrowotnej. Głośno zrobiło się o nim po wyborach, gdy w TVP rozpoczęła się fala zwolnień. Giza wydał wtedy kuriozalne oświadczenie, w którym starał się przekonać widzów, że nie zajmował się bieżącą polityką.


Zaskakującą aktywność dziennikarza Adama Gizy opisał portal Wirtualnemedia.pl. Wieloletni pracownik TVP zapewnia, że specjalizuje się w medycynie i nie zajmuje się polityką. W tekście stawia też pytania, na które... odpowiada sam sobie.

- Realizowałem w "Wiadomościach" wyłącznie materiały medyczne, bez cienia polityki! Wziąłem to stanowisko tylko dlatego, że program ten ma ogromny zasięg! Robiłem wszystko aby 2-2,5 mln ludzi mogło się dowiedzieć jak walczyć z daną chorobą i jak jej unikać. To była misja w czystej postaci! Nigdy nie zajmowałem się polityką - chorują wszyscy od liderów PO po zwolenników PIS. Nie oceniałem także jaki materiał emitowany jest w "Wiadomościach" - czytamy w komunikacie dziennikarza, który opublikowały "Wirtualne Media". Giza rozesłał takie informacje do różnych redakcji. 

W broszurze tej Giza określił siebie jako "miłego". Przylgnęła do niego więc łatka "najsympatyczniejszego reportera" TVP.

Więcej przeczytasz o tym tutaj:


MB

Fot. Adam Giza. Źródło: Facebook.com

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura