Aleksander Chłopek - outsider221 Aleksander Chłopek - outsider221
200
BLOG

Prof. Andrzej Nowak odznaczony

Aleksander Chłopek - outsider221 Aleksander Chłopek - outsider221 Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Dopiero co przed chwilą usłyszałem w radiu, że prof. Andrzej Nowak został odznaczony Orłem Białym!

Gratulacje, Panie Profesorze!

Orłem Białym bywają nagradzane różne, nie zawsze właściwe (delikatnie mówiąc) osoby. Tym bardziej cieszy, że kawalerem Orła Białego zostaje Człowiek i Polak tak wyjątkowy, jak Andrzej Nowak.

Przy okazji polecam ostatni wykład Profesora oraz dyskusję (koniecznie!) po wykładzie:
https://www.youtube.com/watch?v=ROnHXktXrak

A tutaj jeszcze jedna wypowiedź z dzisiejszego ranka, także na tematy aktualne, m.in. tzw. "sprawy Banasia"

https://www.youtube.com/watch?v=J9nLn_xX8YM

Pochodzę z wielodzietnej rodziny z ośmiorgiem dzieci, znam wartość takiej rodziny i bardzo wiele zawdzięczam Rodzicom i Rodzeństwu. Od 18 roku życia byłem inwigilowany przez SB i objęty prze te służby wielokrotnie operacjami rozpracowującymi. Przepracowałem 35 lat w zawodzie nauczycielskim jako polonista, dwie kadencje w Sejmie, w Klubie parlamentarnym PiS. Od 12 lat bezpartyjny. Obecnie na emeryturze, ze statusem represjonowanego politycznie w PRL. Uczestniczę w lekkoatletycznej rywalizacji sportowej na Mistrzostwach Polski Mastersów, zdobyłem kilkanaście medali, w tym 7 złotych (w skokach: wzwyż, w dal, trójskok i o tyczce). Sympatyk PJJ.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka