robin4123 robin4123
325
BLOG

Komentarz usunięty przez autora komentarza. (OSIEJUK STYLE)

robin4123 robin4123 Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Przepraszam za styl Osiejuka :)

Taki komunikat bardzo często pojawia się w warstwie komentarzowej (jak w tytule) i ja nieraz zastanawiałem się - po co administracja (albo nie) daje takie powiadomienia..

Kto mnie zna - ten wie, że bardzo się interesuję takimi sprawami, ponieważ uważam, że te komentarze nie są kasowane przez "autorów", ale skądinąd źródło cenzury pochodzi. Ja rozumiem, że można udawać i przebierać się za kogoś innego - ale moja pisarska przyzwoitość każe mi zadawać te pytania. Kiedyś byłem na spotkaniu z Prezesem Kaczyńskim i on powiedział mi, że byłoby dobrze, gdyby komentarze usuwali sami autorzy, ale co to znaczy - tak w ogóle?

Wg mnie - nic nie znaczy, jestem przyjacielem Gabriela - i nie wolno tak strzelać z biodra. Bo do niego strzelano często i gęsto.

My, nieraz we dwóch, zastanawiamy się, jak sprzedawać nasze książki i już tysiąc razy stąd odchodziliśmy, ale jakoś na nie wychodziło, bo Sowiniec przebił nasz licznik "wejść" i zrobiło nam się przykro ..

A teraz zapraszam tam, gdzie można zakupić jaja fawełszre ..:)

Eeee...

robin4123
O mnie robin4123

Taki sam jak i inni ..

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości