emeryt ZUS emeryt ZUS
1883
BLOG

Owsiakowi nie dam bo nie mam a jakbym miał to też bym nie dał!

emeryt ZUS emeryt ZUS WOŚP Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

 Po pierwsze nie lubię żebractwa i wykorzystywania dzieci na sposób Romów z Rumunii.

Po drugie mam dość nachalnej propagandy wylewającej się już ze wszystkich mediów,daj i daj!

Po trzecie uważam za nieetyczne wyciąganie kasy od biednych ludzi ,dajmy na to emerytów z 1544 zł emerytury,pracujących na najniższej albo biednych nauczycieli dla gościa co ma z tego 20 tysi miesięcznie!

Po czwarte,płaciłem podatki przez 43 lata pracy,olbrzymie akcyzy/bo spożywałem i fajczyłem 50 lat/ i musiałem kupować znaczki na PCK,CZD,CZM  będąc uczniem,teraz też płacę 9% składki zdrowotnej.

 To chyba już się dość napłaciłem w życiu?

 Podobnie moja małżonka a korzystanie?

Moje zerowe a małżonki tylko z izby porodowej!

Innymi słowy,kilkadziesiąt lat płacimy na innych!

Zatem podsumowując,nie dam bo nie mam a jakbym miał to też bym nie dał!

Za to dziś dałem za zbawienie duszy,księdzu co nas odwiedził po kolędzie!

Z przyjemnością!

Amen!

emeryt ZUS
O mnie emeryt ZUS

Rubaszny emeryt,piszę tu dla jajów! Producent domowych win i degustator! A wy możecie tylko zazdrościć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo